1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Echt belachelijk wat ging tie doen met z'n warg, hij zit daar maar en doet gewoon NIKS.
     
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Wat een aflevering
    Echt genoten

    Verstuurd via Tapatalk
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Het was okay.

    Beetje voorspelbaar hoe iedereen dood ging. Ik had wel iets meer verwacht tbh, like gevecht en alles was top, maar alles toewerken naar DIT? Fucking Arya die ergens random vandaan komt en Night King killed en that's it. Oké, ideeën waren op ofzo? Sowieso word ik behoorlijk Arya moe, wat is ze opeens, fucking Captain Marvel? Naja, wrap serie maar op, ik heb allang geen voorkeur meer met wat er gaat gebeuren, maar het raakt met de episode zwakker. Ik kreeg beetje Mass Effect 3 einde vibes, maar vond zelfs dat nog beter dan dit.

    Is John's draak nu dood trouwens, kon dat niet echt plaatsen.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik kan bijna niet geloven dat dit ook het einde van de Night King in de boeken gaat worden. Begin me nu wel af te vragen of er ooit sprake was van foreshadowing in de boeken voor dit einde. Kan me juist het tegenovergestelde (Arya dood in Winterfel) herinneren.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ben het wel met jullie eens inderdaad.

    En waar was Hodor :mad:
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit,

    Het voelt een beetje cheap, de horror, winter is hier en we zijn fucked. O nee het valt allemaal toch wel mee. Je zou berechten dat die hele game of throne juist niet meer belangrijk zou zijn na deze ep. Idk ben erg benieuwd naar de komend afleveringen. Maar had gehoopt dat de night king ook in kings landing zou komen.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop dat daar meer achter zit wat later uitgelegd wordt, maar ik ben bang van niet.

    Nee. Hij is in de preview voor volgende week te zien.

    Ik snap weinig van het aankomende verhaal nu ook. Kan eigenlijk enkel tegenvallen, want alle troops van het noorden en Dany zijn nu nagenoeg dood. Kan denk ik weinig vrede hebben met de laatste paar afleveringen door deze aflevering.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja nou ja prima, allemaal leuk en aardig, maar ik vond het wel vrij episch. Ik heb geen zin om te kritisch te doen. Alles wat jullie schrijven kan ik het niet mee oneens zijn, maar het interesseert me niet zo. Vind het nog steeds best tof. Die muziek was ook mooi.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    LOL @ DEZE EP
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja ik durf 't haast niet te zeggen maar ik vond 'm ook tof :x

    Wat ik na ep 2 ook al aangaf, dit is allang de serie niet meer dat het van 't plot moet hebben. Actie, sfeer en spanning is where it's at de laatste 2 seizoenen en daarin blonk deze wat mij betreft echt uit.

    En nee dit doet geen recht aan 7 seizoenen opbouw of aan de boeken maar fack it, ik heb genoten van deze episode.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vond em wel heel vet eigenlijk
     
    schijterwt, Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Vond ik ook hoor, hele ep wel.

    Behalve het einde, dat mocht wel iets langer
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Lol, las deze op reddit: "It's the Game of Thrones equivalent of "Ant Man goes up Thanos's ass and expands to defeat him", except they did it for real."
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Wat ik wel gewoon echt gay vind is dat er gewoon geen motief/whatsoever van die Night King is. Het is nu gewoon suddenly done. Al die opbouw en shit, naar dit. Tsja. Meh.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Moet er hier nou eigenlijk nog in spoilers gepraat worden? Welke gek gaat er in dit topic kijken zonder de aflevering te hebben gezien?

    Wellicht komt er nog wel iets van motivatie. Ben bijvoorbeeld erg benieuwd wtf bran nou aan 't wargen was gedurende het hele gevecht
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Om het lekker goed te kunnen zien vanuit de lucht lijkt me
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom zou die dat moeten hebben? Die kerel heeft in 8 seizoen niks gezegd.
    Het is geen enorm intelligente villain, hij heeft maar 1 doel en dat is iedereen vermoorden. Hij heeft nooit een bijster uitgebreide storyline gehad.

    Daarnaast is Arya ook vrij logisch dat zij t deed, zij heeft serieus de grootste opbouw gehad? Is weetikveel, al 6 seizoen aan het trainen om een deadly assassin te worden.
    Plus kreeg de dolk van Bran etc etc

    Deze aflevering doet juist eer aan de enorm lange opbouw vind ik. Het is echt reteknap hoe ze alle main characters in Winterfell hebben gekregen zonder dat het geforceerd voelt.


    Ik had enkel wat moeite dat er niet wat meer characters doodgingen. Grey Worm, Sam, Brienne, die character arcs leken al compleet, toch blijven ze (voorlopig) nog leven.
    Heb vooral het idee dat mensen erg mad zijn omdat ze complete Wie is de Mol theorie hadden bedacht die niet blijken uit te komen.


    En het is dinsdag, fuck spoilers.

    Ok dit doe ik wel in spoiler, over wat Bran is denk ik
    Bran is the Lord of Light
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2019
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Tyrant : Ik denk dat Dond het ook wel door had inderdaad bij het aankijken van Bran in zijn ogen in de vorige aflevering meende ik. Trouwens:
    Die flits dat die WW naar rechts keek, toen wist je overduidelijk dat het Arya zou worden. Ik vond alleen de plek waar ze vandaan kwam erg kut gekozen . Ze kwam, als we allemaal goed opgelet hebben, rechts van tussen de WW aanzetten. WW volgens mij dronken of zoiets. Beetje lame, want ze had zich beter kunnen verstoppen in de boom boven Bran. Imo een logischere keuze.
     

Deel Deze Pagina