1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat natuurlijk ontzettend dom is. Als hij iedereen dood, dan is er toch ook al geen levend persoon meer die iets na kan vertellen? Er is 0 aanleiding om Bran te doden als allesweter. Er zit meer achter, maar ik las dat de eerste spinoff The Long Night heet. Zou mij niks verbazen als het zo tammetjes afgehandeld is om Lore te bewaren voor die spinoff

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    haha zo sad eigenlijk, Cersei lacht zich kapot.
    Ik had de Knight King eigenlijk best wel een opmars willen zien maken naar Kings landing. Maarja dan hadden ze een plot moeten verzinnen waar een paar key personages konden vluchten uit Winterfell of ze allemaal dood laten gaan.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Teveel logica maakt alle leuke verhaaltjes kapot. Maak je toch niet zo druk.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Leuk maar dat rechter continent is essos.

    De tvserie heet ook game of thrones hè (itt de boekenserie genaamd a song of ice and fire). Niet heel wonderlijk dat het daar dan ook mee afsluit.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit topic is toch bedoeld om te discussieren/ praten/ brainstormen over GoT of zit ik nu fout?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat was al niet meer mogelijk. Je ontsnapt niet uit Winterfell tegenover de AOTD. Blijkbaar al helemaal niet omdat Bran zo belangrijk is. Ik zat zelf te denken aan dat we erachter kwamen waarom Bran zo belangrijk was en hij of gedood of gevangen zou worden en dat de Night King dan weer verder ging richting het zuiden. Het noorden zich moet herpakken en dat het gevecht bij Kings Landing bestaat uit het resterend leger die bij Winterfell was, Cersei's leger en de Night King.

    Maar de show gaat niet meer complex eindigen dan dit. We zullen nu waarschijnlijk een aflevering krijgen waarin er een 'grote twist' is waardoor Dany weer een groter leger heeft (of Cersei wordt genaaid door de golden company). Gevecht om Kings Landing en daarna een aflevering Huilon op de troon aangezien er zoveel mensen dood zijn gegaan.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hoe denken we dat cersei met die draak (alleen drogon is nog alive right?) gaat dealen?

    Hoop/verwacht niet dat ze hier voor de optie uit de boeken gaan.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beide leven nog en zelfs Ghost leeft nog. In de preview zijn alle overlevenden te zien.

    Ik meen mij een ballista te herinneren..

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    BFR vindt dit leuk.
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik hoop dat Euron nog ergens iets heeft liggen...
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    A finger in the bum?

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Je zit helemaal fout. Nee was een reactie op dat plaatje van Tim. Je kwam er alleen stiekem tussen. Dat die Night King 5 jaar lang over dat kleine stukje heeft gedaan. Is ergens misschien raar als je erover nadenkt, maar fuck it.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Sorry schat <3
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Had die vorig seizoen niet al raak geschoten en precies niks aangericht?

    Ik verwacht eerder een soort blackmail/hostagesituatie waardoor cersei dany probeert te dwingen haar draken terug te trekken.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Denk dat er wel 1 te zwak is om te vechten, die had aardig wat te verduren. Vleugels kapot enzo toch?
    Previews kijk ik nooit maar zou lame zijn als ze met 2 draken doorgaan.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    [/QUOTE]

    Lag niet perse aan de ballista maar aan het feit dat het geen voltreffer was.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rhaegar (De draak waar Jon op zat) werd neergehaald door Viserion door hele stukken uit zijn lichaam te scheuren. Drogon is geloof ik degene met kapotte vleugels, maar die zagen we nog gewoon vliegen in dezelfde EP.

    Ik heb het eigenlijk al gespoiled voor je (excuus), maar ja beide draken zijn te zien in de preview voor volgende week. Die vliegen samen vrolijk rond. Verder zal ik mijn mond houden over de preview :whistle:
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Denk dat Viserion rabiës heeft en Drogon dan hondsdolheid krijgt en doodgaat.

    Sorry heb het eigenlijk al gespoiled voor je.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Prachtig. Tijdens de aflevering zelf deed het mij minder dan dit zo te zien. He was a good man.

    Edit: doen we er ook maar gelijk een voor deze eindbaas.



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2019
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zelf hoop ik nog vurig op de volgende zaken:

    - een clash tussen The Hound en The Mountain met als winnaar....
    - Cersei iets compleet radicaals doet bijna alles en iedereen weer opblaast.
    - Jamie de boel naait en weer kiest voor team Cersei en zijn broer Tyrion meesleurt.
    - Bran eindelijk laat zien wat hij in huis heeft en een attack doet van over 9000.

    All is revealed in 3 weeks....
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina