Vanavond rond 18h, maar was iets gelekt. De verwachting is What Remains of Edith Finch en Overcooked. Bron: https://www.psx-sense.nl/356368/gra...-pas-onthuld-maar-zijn-nu-mogelijk-al-gelekt/
Vind die heisa over ps plus games altijd wel komisch. Alle triple A games die in de ps plus zitten heb ik al gespeeld of vind ik niet leuk. Hier zitten soms wel wat leuke dingen tussen. Snap niet dat mensen er altijd over zeuren en triple A games willen. Een systeem met 3 a 4 games waar je er 2 uit zou kunnen kiezen lijkt me wel een mooie zet. Of gewoon elke maand €10 ps tegoed die gewoon maar een maand geldig is.
Ja, TOEN was het indrukwekkend, destijds ook meegemaakt, net als Virtua Fighter, en After Burner (met bewegend cabinet), maar ik hoef dat NU echt niet meer te spelen ofzo. Ze waren trouwens destijds wel bezig met een That 80's/90's racer voor WiiU, die nooit is uitgekomen, maar dat zag er weg veelbelovend uit, en volgens mij zou die nog steeds in ontwikkeling zijn. maar al een poosje niets meer over gehoord.
Eerste keer dat de AI van de in-game NPC's hoger zal zijn dan de intelligentie van het volk waarop ze gebaseerd zijn ...
Voor de mensen die Edith Finch links laten liggen... DOE HET NIET! Wat een pareltje is dat zeg. Heel blij dat ik die heb gespeeld. Kort (2 uurtjes), maar meeslepende en prachtige game. Oprecht één van de betere games die ik in tijden heb gespeeld. Aanradertje.