Echt een bizarre race! De omstandigheden veranderen echt continu (en verschillen afhankelijk vd locatie) . Net de tweede sneeuw/hagelstorm van de race gehad, nadat de baan met een beetje droog was geworden.
Ja echt het raarste weer wat ik ooit mee heb gemaakt! Starten op slicks na 4 min sneeuw en daarna weer regen en zon. En dat zo 4x tijdens de race. Was wel koud Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Op dat twitchkanaal wat ik noemde. Had hem eerst embedded staan, maar dat werkte volgens mij niet. Daarna veranderd en alleen die twitchnaam neergetypt.
Ook op de xbox, mocht er een keer plek zijn in een GT3 of GTE race dan lijkt me dat zeker leuk. Nog leuker om echt een ‘beker/seizoen’ mee te doen. Enkel ben een 22wk per jaar van huis dus kan vaak niks plannen,....
We racen tegenwoordig elkeaandagavond. Morgen met de TC1 bmw 3 serie en de rest twee weken daarna GT(en nog een keegt3 endurance race). Voel je vrij om aan te sluiten wanneer je wil!
Paar keer even gekeken en ook via Twitch bij Lando. Heeft Redline Burst uiteindelijk de 7de plaats behouden?
Hallo allemaal, kan er mij iemand op dit forum zeggen hoe ik de instellingen van de Thrustmaster TMX pro kan wijzigen,ik vind het niet en het stuur is nu voor mij veel te gevoelig.