Snap ook echt niet waarom ze Sonic niet gewoon Sonic hebben gelaten? Waar de fuck lijkt het huidige model eigenlijk op? Zo moeilijk is et niet?
Zit nu Batman v superman op tv te kijken. Begint vrij tof eigenlijk. Kan me niet meer herinneren waarom deze ook al weer zo matig wordt beoordeeld. Weet ook niet echt meer wat ik er zelf van vond.. We'll see!
Zou sense maken als Snyder zn andere films had afgemaakt.. Hij was van plan een kleine miniverse story te doen. Maar nu is het gewoon shit
Ja die shit was weird. En 't einde vond in geloof ik ook niet tof. Maar de opbouw is deze film is vooralsnog best wel nice. Soundtrack ook cool. Edit: ah ja dat momentje dat de moeders dezelfde naam hebben
Is hoe dan ook gewoon een slecht uitgewerkte scene, je snapt er geen reet van en haalt je compleet uit de film.
Ja het maakt ook geen sense. Was ook de bedoeling. Pas in JL2. Toen Snyder nog dacht dat hij 4 film universe zou maken
Er zitten echt fucking veel teringdikke scenes in Bat vs Suup. Haters gonna hate. Dit wil je gewoon. Klaar. FUCKING BRUTAL! BUFFED BAT DIE IEDEREEN INCL JE MOEDER NEERMAAIT. Geen zin om te POMPEN? Dan kijk je goddomme gewoon onderstaand. DAN GA JE WEL. VERDOMME!! POMPEN!
Eerste helft wel een beetje saai. Te overdreven zoef en pff geluiden tijdens het vechten. Tweede helft stukken beter. 7/10
Bedoelde eigenlijk de hele eerste helft van de film. Die boek scene was inderdaad bruut, maar dat gevecht zag er zo sloom en traag uit. Ik had liever, gezien Wick een een huurmoordenaar is, dat hij dat in een vlot tempo deed zoals in Assassins Creed. Hoog tempo in de gevechten vond ik er niet inzitten, bijna de gehele eerst helft niet. Zoals ik al zei vond ik het dit keer vooral traag en sloom.
Ja, om 15:00 pas ... maar na Rise of the Machines, Salvation en Genisys hoop ik dat deze Terminator film goed is. Mooi om te zien dat James Cameron er dus heel actief mee bezig is geweest ... en het is 'n vervolg op Judgement Day.
De teaser is niet slecht ... CGI is nog wat ruw, maar goed ... film komt over 6 maanden. Tijd zat. Erg benieuwd!