1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Goed, maar even een spoilertag voor de zekerheid geplaatst.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Seizoen 8 is puur "shock-value".

    Meer stelt het niet voor.

    Hey Jon, ga je me vliegen? ... op jou draak?
    Sure! Draak dood. Jon is gewoon een vreselijk klap kut die niets geeft om zijn dieren. Ghost? Fuck jou wandelend stuk tapijt. Rhaegal? Fuck jou ook smerige stink draak. Who cares!?

    1 aflevering tussen 4 en 5 met wat meer uitleg over waarom Dany nu precies deze keuze had gemaakt had wonderen gedaan. Helaas word alles een beetje gerushed wat character arcs niet ten goede komt.

    Jon steekt Dany neer. 100%. Waarom? Geen idee. Puur shock-value.
    Dany ziet in Jon een bedreiging en nu ze geflipt is zal naast Jon ook Tyrion op haar lijstje staan. Toch jammer ... maar heb zo'n vermoeden dat Jon haar neersteekt als ze dichtbij hem is... Jon vlucht en de Sullied dus in Kings Landing blijven.

    Las trouwens ook dat ze begonnen waren met de GoT spin-off serie? :-o Waar gaat die over dan?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Prequel. Gaat over Roberts rebellion als het goed is.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O god ... :-(
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wat is nou de shock value man. Het is gwn vrij logic dat Dany deze shit doet, alleen had het iets meer opbouw nodig. Meer niet.
    Ze heeft fucking nie-mand. Werd ook nog eens maar al te duidelijk tijdens die fissascene na battle of Winterfell. D'r 'trusted advisor' Tyrion niet, Varys betrayed dr, Jora dood, Misandei kapot, en dan een paar duizend Unsullied gayfucks die geen fuck geven en dan nog wat Dothraki pipos. Owja, en ze heeft dan dr lover Jon, maar dat is dr neef, en je merkt ook aan alles dat het niet echt lekker werkt tussen hun. Iedereen heeft een voorkeur boven hem dan boven haar.

    Dus ja wat moet je dan. De alliances die je hebt afgesloten in Westeros werken dus eig voor geen meter. Je vertrouwt niemand. Je bent alleen. Met je draak. Heel Westeros ligt je niet. Iedereen betrayed haar of zien een gare foreign girl ff hun binnenland willen overnemen. Alleen Jora kon wat sense in dr lullen maar die is ook helemaal schlussgeprikt door die gekke dode mannetjes.

    Steek je toch de hele boel in de fik. Yolo

    Enige wat ik hoor is gezeik, dat zat er natuurlijk al aan te komen..maar kom zelf dan met wat beters.
    Wtf moet Jon dan doen met Ghost? Continu met hem mee laten huppelen? Ja echt top. Het is een fucking winterwolf. Die man zit lekkerder in zn vel up in the North dan als ie de hele tijd met Jon mee moet huppelen richting het Zuiden. Dus? Gewoon lekker mee laten gaan met z'n beste mattie. Helemaal top toch? Die man had verder alleen al hartstikke kapot moeten gaan tijdens de Battle of Winterfell, maargoed.

    Moet Jon opeens verder geilen op die draak nu ie een paar x op hem heeft gezeten? Die man knowt nothing, t is niet echt zijn draak.

    Dat die tweede draak doodging had beter gekund, gewoon tijdens battle of Kings Landing. Was veel logischer voor de snap van Dany geweest en ook veel geloofwaardiger dat tenminste 1 gun die draak hit.

    Als Cersei en Jamie stiekem waren vertrokken was het wss ook voor iedereen niet goed genoeg geweest, alles is kut schijnbaar.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2019
    Taab vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Zo achter elkaar zie je wel goed dat er altijd een risico zat in haar gedrag. Na Drogo dacht Dany alleen maar aan haar "Destiny" en dat was de Iron Throne. Eigenlijk viel haar wereld in elkaar nadat ze het had en onderweg alles kwijt was geraakt.
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Spoilers.. :lol: Man, ik heb zelf nog niks van seizoen 8 gezien. Seizoen 7 was zo kut dat ik deze keer niet eens de moeite heb genomen om spoilers te vermijden. Zo te lezen is dit jaar ongeveer van hetzelfde niveau als het laatste seizoen van Lost.

    Hoe zijn we van The Red Wedding bij dit gedrocht beland? :'-(
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wel zeiken over spoilers maar aangeven niet meer te willen kijken.

    Logic
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Je begrijpt me verkeerd. Ik werd aangesproken over spoilers vanwege dat plaatje wat ik plaatste. Overigens kijk ik het vast nog wel een keer, ooit.. Als de full series blu-ray box over 10 jaar voor 20 euro te koop is ofzo.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Lost was nog veel erger, die dachten in het laatste seizoen in plaats van antwoorden te geven nog maar even 80 extra mysteries erbij te doen 8)
     
    TreV vindt dit leuk.
  11. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Die schrijvers hadden totaal geen idee wat ze al die jaren aan het doen waren. Er zat geen groot plan ofzo achter, terwijl die indruk altijd wel werd gewekt. Al werden de characters in Lost dan weer niet zo erg verkracht als die van GoT nu.

    In beide shows gooien ze een opbouw van jaren ineens aan het einde volledig overboord. De mensen die Dany's acties verdedigen en nu ineens beweren dat dit er altijd al aan zat te komen zijn gewoon zwaar in ontkenning. Het is kut geschreven, afgeraffeld.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2019
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ..En dit zeg je dus zonder alles zelf nog gezien te hebben.

    Wat voor eindes zie jij dan liever? Met de jaren aan opbouw argumentatie. Zelfs onze grote vriend R.R. Martin weet geeneens hoe hij het einde wilt hebben wss.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Volgens mij gaat de eerste spin off over the childeren of the forrest en t begin van alles.

    “A prequel to Game of Thrones has started filming in Belfast and is set 5,000 years before the current storyline happens”

    Ik had ergens ook gelezen dat die Martin had gezegd dat er 3 spin offs zouden komen als alles goed gaat. De eerste die hij het liefste “The Long Night” zou noemen, 1 over Old Valeria en de derde over de Targaryan Dynasty.

    Edit ;

    In a personal blog post updating his fans, the author of the books on which the show is basedsaid:
    "We have had five different GAME OF THRONES successor shows in development (I mislike the term "spinoffs") at HBO, and three of them are still moving forward nicely.
    "The one I am not supposed to call THE LONG NIGHT will be shooting later this year, and two other shows remain in the script stage, but are edging closer."

    https://edition-m.cnn.com/2019/05/0...tin-trnd/index.html?r=https://www.google.com/
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, klopt. The Long Night. Dat is dan waarschijnlijk de eerste ja. Vermoedelijk om meer uitleg te geven over NK.

    maar er komen ook andere, waarbij er een keer gehint werd dat Robert's rebellion vanuit Targaryen oogpunt er eentje kon zijn.

    "We have had five different GAME OF THRONES successor shows in development (I mislike the term ‘spinoffs’) at HBO, and three of them are still moving forward nicely. The one I am not supposed to call THE LONG NIGHT will be shooting later this year, and two other shows remain in the script stage, but are edging closer. What are they about? I cannot say." is een quote van Martin himself
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Eentje waarbij de Night King minder makkelijk te doden is dan Clegane.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuke serie geweest maar na dit seizoen is het voor mij wel klaar. Ik hoef geen Spin off, prequel,sequel etc meer.. Gewoon weer iets nieuws en fris..
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dat is iig wel iets wat beter aangepakt had kunnen worden ja.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Chernobyl :thumbs:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    LoL da's iig lekker fris daar. :)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat zou dan mischien in de serie over de Targaryan dynasty terug komen, want die begint tijdens of net na Aegons Conquest tot en met de val van the Mad King, Aerys II Targaryen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina