1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het hoofdverhaal speelde ik indd ook vaak lang achter elkaar maar nu ik bezig ben met sidemissies/collectibles etc. speel ik af en toe een poosje.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213


    Ik zie RDR Online ook echt niet van de grond komen. Er zijn ook gewoon niet genoeg coole dingen in het Western tijdperk die je kunt kopen, om micro transactions te kunnen hanteren. Ik ben ook blij dat iemand eindelijk openlijk zegt wat voor pannenkoek MrBossFTW (tegenwoordig) is.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    RDR2 weer eens opgepakt midden chapter 4. Toch weer zin in, fijne game ondanks dat ik er allereerst een soort van negatief over was.
     
    NuclearGoat en Bidle vinden dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben destijds erg enthousiast begonnen en ineens was het over, hij staat nog op de HD dus wellicht dat ik hem toch nog eens ga afmaken. Veel plezier iig.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Word toch langzaam tijd voor een PC versie vind ik... :+
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Neh. Gta5 verkoopt nog steeds te goed. Cdkeys stromen nog elke maand in grote getale de deur uit. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is allemaal veel relaxter spelen na:

    [​IMG]

    Chapter 6, Arthur is ten einde helaas. Maar John geeft de game weer een frisse boost. Ga nu vooral meer relaxed spelen eigenlijk, de kleine details beter bekijken, op een of andere manier in de mainstory ben je toch aan het rushen missie na missie.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou inderdaad vooral rustig aan doen. En tussendoor veel van de verzamel- en andere grinding-activiteiten doen (zoals de challenges). Want ik vond die dingen na het uitspelen, wanneer dat soort activiteiten letterlijk het enige is wat je nog kan doen, helemaal niet meer interessant. Je kunt die 30 uur dingen verzamelen beter uitsmeren over de hele storyline eigenlijk, als je voor de 100% wil gaan. Ik raak de game niet meer aan helaas. Hopelijk komt er nog eens een grote single player DLC.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de fout gemaakt om eerst met de MP te beginnen. Maar die was zo boring. Dat ik na alle online trophies te hebben gehaald (ja ook die schijt lvl 50 trophy).
    Gewoon weinig zin meer had in de SP.

    Heb de game daarom ook iets iets van 2-3 maanden niet aangeraakt. Vorige week weer mee begonnen. En zit pas in chapter 2. Speel gewoon rustig op mijn gemak. Prima zo. :)
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    dat is idd wel heeel slecht om eerst met de MP te beginnen, what were you thinking??? :p
     
  11. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Gister eindelijk uitgespeeld na een paar maandjes pauze, goeie game maar ik ben gewoon door de main story gegaan en 95% van de side content overgeslagen.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zonde! Ik heb juist meer genoten van het rondbanjeren. De wereld reageert bijzonder fraai op van alles!
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad.
    De game is een weergaloze experience, maar de gameplay/missies zijn eigenijk vrij lineair.
    Ik haal veel meer voldoening door op verkenning te gaan en te jagen dan dat ik weer vijf minuten op een huifkar zit te wachten voor een stap-voor-stap voorgekauwde missie.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Als je alleen de mainstory speelt ben je alsnog 3 kwart van de tijd aan het rondbanjeren van missie naar missie volgens mij :+
     
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    De eerste playthrough speel ik altijd alleen de main stories.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Today’s update to Red Dead Online brings a host of new gameplay including new cooperative story missions, Free Roam activities and the addition of Poker alongside a range of updates and improvements that strengthen and stabilize the foundational world of the Red Dead Online experience.

    A massive thank you to everyone who participated during the beta period. Your feedback has been instrumental in helping us fine tune the game so far with many of your suggestions implemented in today’s update, and we will continue to implement more of your feedback in future updates to come.

    This is just the beginning. The future of Red Dead Online not only includes continued improvements to the core elements of the world to make every aspect of the game fun for all kinds of players, but also brand-new experiences that establish a deeper, more immersive connection to the world and your character.

    See below for details on today’s update and what’s coming in the weeks and months ahead.


    [​IMG]

    The revenge saga of Jessica LeClerk continues today with new missions for both honorable and dishonorable players in A Land of Opportunities. After the epic showdown in Fort Mercer that concluded the last series of missions, players will help Mrs. LeClerk get closer to the truth behind the murder of her husband. In the more honorable Gunslinger path, battle the Del Lobos gang and help Marshall Tom Davies save Valentine – and his own neck.

    In the Outlaw strand, outwit lawmen to assist Samson Finch in highway robbery, and pull off a daring high-stakes theft at the Saint Denis Bank. Both paths lead to a rendezvous in Blackwater with a dangerous adversary.


    [​IMG]

    Free Roam Missions also expand today with new characters from the story of Red Dead Redemption 2 and a variety of new and diverse mission types. Bring your Posse to meet with Thomas the Skiff Captain down in Bayou Nwa for some honest work or visit the disconcertingly hospitable Aberdeen Pig Farmers to get your hands extremely dirty, and look out for more characters to appear soon.



    [​IMG]

    As you make your way across the frontier, you may happen across townsfolk and travelers in need of assistance, or opportunists looking to prey on lone riders. Stay sharp and keep an eye out, many of these encounters offer XP, Honor, Cash and even Gold rewards.



    [​IMG]

    Visit poker tables at towns and outposts across the map to challenge your friends to a private, invite-only game of Hold ’Em. Or, raise the stakes and take a seat at a public table, where the buy-ins and rewards are even higher. All poker tables seat up to 6 players, available in 5 locations: Blackwater, Saint Denis, Tumbleweed, Valentine and Flatneck Station.

    Future of RDR Online


    [​IMG]


    [​IMG]

    In the weeks ahead, more additions to Red Dead Online include new Free Roam characters, as well as new Showdown modes and lots more. This includes new Free Roam Missions and Clothing for both PS4 and Xbox One next week on May 21st, along with new PS4 Early Access content (keep an eye on the PlayStation Blog for more details soon).

    Then on May 28th, look for the new Head for the Hills Showdown Mode, the Wild Animal Kills Competitive Free Roam Challenge and more. Followed by the Public Enemy Showdown Mode and Railroad Baron Free Roam Event, where players capture cars on a moving train, on June 4th. June 11th's update includes the Sport of Kings Showdown Mode, plus new limited-time and permanent clothing additions to the Wheeler, Rawson and Co. Catalogue.

    Also keep an eye out for weekly bonuses like RDO$ and Gold gifts, increased payouts, care packages, exclusive gifts and more.


    [​IMG]


    [​IMG]

    With the foundation of Red Dead Online now established, future updates will offer new ways to fully inhabit your character as you progress in multiple roles and carve out your own place on the frontier.

    Starting this summer, players will be able to take on the first three of a series of new roles: track down wanted criminals as a bounty hunter; search the world for treasure, and other exotic items to sell as a collector; or build a business at camp as a trader and more.

    Each new role will come with a range of unique gameplay along with a host of new outfits, weapons and other rewards to earn. Players will have the option to focus on a specific role to advance quickly and unlock each role’s unique attributes, or simultaneously progress across multiple roles as you play naturally to create your own unique character and path through the frontier.

    Experience Red Dead Online now to familiarize yourself with the world and prepare for the launch of these new roles this summer. Stay tuned for more information soon.
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Speelt iemand de online mode nog? heb het int begin even gedaan maar was toen echt saai.. mss na de update nog is checken
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik ben ook na een weekje ofzo al afgehaakt. Deze update klinkt goed, maar is volgens mij nu gewoon te laat. Dit had er bij release al in moeten zitten.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ben ik even blij dat ik op PC speel. Tegen de tijd dat ie naar PC komt is de game wel klaar. :D
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet zelfs nog beginnen aan de game. Te druk geweest met Witcher III. Net het verhaal daar uitgespeeld. Dan de DLC nog en alle zij shit, Assassins Creed nog en meer dan 100+ andere games. Zo groot is mijn backlog. Het exachte getal ligt ergens tussen de 150-160 games. :+
     

Deel Deze Pagina