Om even op mezelf terug te komen Bijna uitgespeeld inmiddels en ben super enthousiast. GotY contender voor mij. Echt enorm mee vermaakt! Sfeer en verhaal zijn fantastisch. Geluid en muziek subliem. Gameplay leuk maar niet hoogstaand. Echte aanrader!
Fingers crossed dat hij in de Gamepass komt... Koop liever geen games meer doordat er inmiddels 200+ geïnstalleerd staan. Maar dit soort games zijn precies de games waar ik van hou. Hmm the struggle is real.
Zomaar wat NIOH 2 gameplay. Ziet er bekend, maar stoer uit. 32:00: boss + nieuwe move? Leuke TBS RPG.
Firewatch aan het spelen. Is nog in de aanbieding op Xbox Live. Toffe game. Nog geen zeven euro. Goed pakkend verhaal.
Seed of Evil is the expansion to the award-winning game Mutant Year Zero: Road to Eden. The expansion features hours of additional gameplay, new locations to visit and a new leading character, Big Khan the Moose. Seed of Evil will be released 30th July on PS4.
Nee, ik twijfel, lijkt me verder een prima en compacte game, maar heb echt nog teveel liggen, en de enige indie in de sale die ik overweeg te kopen, is Swords of Ditto.
Ik af en toe nog, maar moet eerlijk bekennen dat ik al jaren niet meer serieus achter een 100% aan heb gejaagd. Firewatch is blijf echter een aanrader van een leuk en soms eng aantal uurtjes.