1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Klinkt wel als C. B zou het anders verwoorden en A zou het nimmer zeggen.
     
    Reckuuza, Fiasco en Rampage vinden dit leuk.
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat houdt new game plus in precies?
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Al je abilities die vrijgespeeld waren blijven vrijgespeeld / in je bezit, level, armor etc
     
  4. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik loop vaak met 1 van de 3 levensbalken in gebruik, iemand idee hoe ik dit oplos? Soms gewoon insta dood terwijl ik wel level 40 ben.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan draag je een wapen met een vloek waardoor je minder leven hebt.
     
    KEN_123 vindt dit leuk.
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een mooie Assassin's was dit zeg!
    Ben er ziek van dat ik m uit heb.

    Ongekend mooie wereld.
    Tempels zo mooi! Sommigen ken je, maar zijn nu beschadigd, terwijl ze in de game nieuw zijn.

    Meerdere "WTF wat mooi" momenten gehad.
    Ook weer enkele high technology....super.
    Oh ja, die "gladiator" gevechten...mooier dan de film.

    Een heel mooi moment vond ik t Romeinse aquaduct in aanbouw...wauw!
    Ook t switchen van nacht naar dag...mooi en handig.

    Sommige Romeinse forten... ongekend.


    Bewegingen zijn fantastisch gedaan.
    Het vechten vond ik minder mooi en dat was jammer.
    Te snelle bewegingen...zonde.

    Maar echt n super game
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Alleen jammer van de verplichte UBI grind.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat hoort gewoon in een game als Assassins Creed. Grinden voor je meuk. Odyssey was erger. Daar moest ik op een gegeven moment 5 levels erbij tikken om verder te kunnen met de game :mad:
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Maar het mist gewoon originaliteit, met in elke game onderbazen/gebieden die je moet verslaan/veroveren om bij de eindbaas te komen en het uit te spelen. Zo lijken in al die UBI open worlds de game progressions op kopieën van elkaar, met alleen een andere skin en verhaal. En omdat die werelden ook steeds zo groot mogelijk moeten, is het level design in de games vaak ook nog ongeïnspireerde copy paste. Ik heb liever een AC:eek: of GR:WL map van de halve omvang met beter uitgedacht level design en met niet weer diezelfde manier van progression.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het is een formule die verkoopt, net als een standaard goed geproduceerde maar niet-originele Netflix serie. Het kijkt lekker weg, het speelt lekker weg. Het vermaakt en het heeft soms zijn originele momenten.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Je moest verder met de game om verder te gaan met de game?
    Makes sense.

    Of je hebt het over enkel de main story, dat hoort er nou eenmaal bij. Niks grind.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als de gameplay gewoon gevarieerd en leuk is, heb ik daar eerlijk gezegd geen moeite mee. In far Cry 3 vond ik die outposts gewoon geweldig om te doen, omdat het een soort puzzels waren: Beetje vanaf een afstandje kijken waar alle vijanden zijn, waar de alarmknoppen zijn, en dan had je verschillende manieren om die outpost te veroveren. De ene outpost was lastiger dan de ander, maar je weet dat je altijd meerdere opties hebt.

    Wil eigenlijk weer verder met Origins, want vond het een leuke game, maar ben inmiddels ook regelmatig met Monster Hunter bezig (nog steeds geen idee wat ik doe btw), en was eigenlijk ook bezig met Persona 5, en had een beginnetje gemaakt met God of War, en Yakuza Zero ook nog steeds mee bezig ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    EPIC FAIL IN THE MAKING ;)


    Nee, serieus, dat soort zware games ga je nooit trekken door ze tegelijk te spelen. Maak niet de fout die ik zo vaak in het verleden heb gemaakt. Tegenwoordig speel ik nog wel meerdere games tegelijk, maar dan is het eerder een shooter en een RPG tegelijk bijvoorbeeld. Iets dat gemakkelijk wegspeelt en een titel die meer aandacht vraagt. Daardoor gaat mijn focus voldoende naar beide titels toe, zonder dat de één of ander onder het gebrek leidt.
     
    Yellow 13 en Yi-Long vinden dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, Monster Hunter kun je op zich wel redelijk makkelijk even in korte bursts doen, dus 1 missie, of een side-mission/opdracht, en dan weer eruit. Even een expedition, en dan klaar. Persona 5 ben ik nog redelijk in het begin, net eerste castle gefinished, even een all-you-can-eat buffet gedaan, en volgens mij daarnaast nog een kleine opdracht gedaan in het metro-stelsel, met een autootje, en dan binnenkort dus weer even een stukje verder spelen. God of War laat ik idd even liggen tot ik er echt klaar voor ben, denk ik.

    Speel daarnaast idd ook small-burst games, zoals potje PES, beetje Driveclub, sinds dit weekend NHL19, hopelijk binnenkort weer eens een rondje Everybody's Golf, en wil ook verder met Yakuza Zero ... maar juist die afwisseling zorgt er voor dat ik het allemaal fris blijf vinden. Jammer alleen dat ik Far Cry 5 een beetje heb gedropped. Vond het geweldig, maar dat gebied met die zus (heks) is gewoon vervelend, dus zoals zoveel anderen ben ik daar een beetje de interesse kwijtgeraakt.

    Ach, luxe-probleem: Teveel games.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Maar die lekkere stukken gameplay worden in mijn beleving dan toch gehinderd door verplicht naar kisten zoeken en dat soort shit. En vaak vind ik de variatie bij ubi maar beperkt. WD2 is deze gen hun enige titel die me bleef boeien.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja het zijn op zich ook goeie games om te spelen tegen de verveling, maar om als publisher dan aan de lopende band die formule te leveren vind ik ambitieloos en heb ik geen hoge waardering voor.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Maar toch blijven we het spelen :+
     
    ageQned, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Origins wordt ook wel erg snel repetitief moet ik zeggen. Met name als je gaat verkennen valt het op. Over zijn opvolger hoor ik betere berichten. Heb ook een zeer grote backlog, maar ik speel nu ook weer meer. Druk met o.a. Far Cry 5 en Thronebreaker. Die laatste opvallend leuk. En laatst nog de opvallend goede indie game Firewatch uitgespeeld. 5 uur ongeveer en erg goed verhaal. Luxe probleem inderdaad. :+
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Net zoals jij Netflix blijft kijken, toch? Massa consumptie gedrag in een notendop. De maatschappij is er zo verslaafd aan geraakt en het systeem is er zo op ingericht om aan deze verslaving tegemoet te komen (denk commercie), dat beiden niet meer zonder kunnen. Het systeem zou simpelweg niet kunnen omgaan met een rigoureuze ommezwaai. Dus je wordt aangemoedigd om door te blijven consumeren totdat je van de consumptie stress erbij neervalt. Maar geen nood, iemand anders vervangt jou wel. ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Oh ja, WD2 heb ik ook nog liggen ...
     

Deel Deze Pagina