1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PCars2] Ford RTR Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 24 mei 2019.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het zit hem echt in S1. Ik hoek daar in 2 bewegingen ipv een vloeiende apex die jij hebt. Misschien wel een goed idee om weer eens terug te grijpen naar de Stock setup voor referentie, heb denk ik een kleine 80 ronden gereden op het baantje, maar nooit met standaard setup (ik had een setup voor Oulton park en vanuit daar verder gegaan). Dus misschien brengt het iets, maar ik verwacht het van niet.

    We gaan het meemaken, ik heb er wel zin in.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als ik hem in één soepele beweging wil nemen, die eerste bocht, dan gooit die cerb aan de buitenkant halverwege vaak roet in het eten. Tweede deel van de bocht kun je wel heerlijk, 'met het gas sturend', nemen.

    Superslecht geslapen vannacht, maar wel heel veel zin in de races vanavond!
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    De kerbs in Spoon moet je inderdaad vanaf blijven. Vooral die buitenste, daar blijf je aan plakken.

    Ik verwacht overigens geen racepace in de 1.04 vanavond. En sowieso wat spins/muurtjes die gepakt gaan worden.
    Stond schade nu gewoon aan of uit?
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Uit. Mechical failures staat aan.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    En ik lees dat we weer zij aan zij gaan starten in race 3, met inhalen vanaf de startlijn. Betekent dit dat iedereen pas individueel op s/f op het gas mag (zoals voorgaande cups) of dat iedereen -zodra de leider op s/f rijdt- tegelijkertijd op het gas mag?
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gewoon zoals vorige cups. Pas gas bij overkomen van de lijn.
    Dat zal, omdat we naast elkaar rijden, wel redelijk gelijk opgaan. Wil er verder ook niet zoveel over nadenken, loopt wel los. Zoals altijd.
     
  7. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    #99 voor mij graag. Tot vanavond
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kom ik aan met mijn 1.06. Als ik het filmpje van Jimmy zie laat ik vooral veel liggen in de eerste bocht en in de chicane met dip. Krijg het niet voor elkaar om hem zo strak aan te snijden waardoor ik te hard in de remmen moet.

    Leuk dat je aansluit. Deel even je gamertag en/of voeg wat mensen toe, dat maakt het wat makkelijker om je vanavond een invite te sturen.

    Had via Tweakers contact Met Bobst27, hij reageerde op mijn oproep.
     
  9. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Gamertag is gewoon bobst27
    Als het goed is heb ik gister iedereen toegevoegd. Heb van jimmy een lijstje gekregen met gamertags

    Ik zou al blij zijn met een 1.06 hoor dus wees maar niet bang dat je laatste zal worden.

    hhhmm volgens mij heet ik anders op tweakers maar ben daar ook niet echt actief dus kan zijn dat dat iemand anders was.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben volgens mij niet helemaal wakker. Kerel op Tweakers heeft een compleet andere naam en je had je al voorgesteld.

    Excuses voor deze bullshit. |:-
     
  11. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik zie bij de info dat TC verboden is... maar de auto heeft in het echt wel TC... vind ik een beetje raar dat het moeilijker gemaakt wordt dan wel in echt... ;) Ik doe vanavond mee maar ik heb nu even geoefend. Ik geraak niet onder 1:11. Ik zie het als een testsessie om de auto en de baan beter te leren kennen.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Op heel veel andere elementen hebben we het makkelijker dan in het echt. Compenseert elkaar mooi ;)
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik ken de achterkant van @GoldPwnageNL heeeeel goed. Elke race achter klem gezeten haha, bij elkaar zo'n 40 ronden denk ik :'-(

    Hoogtepunt van m'n avond was race 2, waarin ik de leiding pakte in de laatste ronde. Wat mij betreft gewoon fair:



    Mijn Xbox raakte daarna oververhit in de uitloopronde van race 3 #timing
     
    B Tender, Bobst27 en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  14. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Gewoon netjes! Het is ook erg moeilijk om elkaar in te halen op deze baan. Soms een beetje contact is niet te vermeiden.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Niet mijn avond. Slecht geslapen vannacht, de hele dag al een beetje grumpy en nam dat beetje mee in de races. Viel telkens net niet m'n kant op gevoelsmatig. Nieuwe ronden nieuwe kansen volgende week. :)

    En wanneer gaat dit spel het opslaan van replays eens ondersteunen:mad:
     
  16. Sjonnie1989

    Sjonnie1989 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    36
    Fantastische move, niets meer aan doen!

    Lachen avond! Vond t baantje net te smal voor het type auto, dus in race 1 en 2 kwam ik totaal niet mee. Race 3 kon ik vroeg de leiding pakken en heb de race lekker op 5 sec voorsprong uit kunnen rijden. Hou m’n hart vast voor volgende week
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Netjes inderdaad. Strookt niet met mijn beleving, maar dit is gewoon netjes.
    Ook mooi om te zien dat ik die move gewoon kon verwachten, ik blockte hem namelijk de ronde ervoor.

    Onderstuur was mijn Waterloo in Race 2. Veel meer last van dan in Race 1.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    Ik moet het echt even zeggen, ik heb zelden zoveel lol gehad tijdens het racen.
    Race 1 was saai, Race 2 was voor 80% saai en Race 3 was de eerste 8 ronden echt leuk <3

    Maar het geklaag, gezeur en alle kut opmerkingen vond ik oprecht leuk in alle races. Heerlijk geouwehoer.
     
    Bobst27 en Jimmy J. vinden dit leuk.
  19. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ondanks dat ik achteraan reed heb ik er toch van genoten. Ik hoop dat ik niet te veel in de weg heb gereden?! Anders moeten jullie dat gewoon zeggen hoor.
    Het geouwehoer is lachen en ik heb in mijn eerste race gewoon punten gescoordO-).
     
    GoldPwnageNL, Kimi NL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    15 SECONDEN AAARGHH!!
    :x8):'-(

    maar al met al best ironisch en stiekem wel een beetje grappig dat ik die op mijn bordje kreeg, omdat ik voorafgaand aan de cup nog een emotioneel betoog richting @Kimi NL hield voor track-penalties
     
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina