Nee, heb lang niet zoveel buitenposten schoongeveegd als je denkt. Daar komt het feit bij ik bij de meeste voertuigen die over de weg rijden rustig kan blijven staan langs de weg, gebeurde echt niets de afgelopen dagen.
Chaosbane uit op consoles en PC. Ziet er gaaf uit, al heeft het minder content dan hack'n slashers als Diablo 3. EDIT: Van de makers van Rayman en Assassin's Creed, Unruly Heroes een nieuwe platform game (all platforms).
Ik herken wel veel van SoR, maar ik heb liever een directe feed. Het is zo lastig in te schatten of het lekker wegspeelt.
Thronebreaker, geweldige game. Goed verhaal, leuk systeem en gewoon tot 1.30 uur spelen. Lang geleden dat ik een game zo lang doorspeelde.
Vastlopers. Screentearing. Copy paste levels. Binnen no time door de campaign heen. Campaign niet interessant. Voelt niet als een full price game Refund aangevraagd.
Ik ga vanavond net beginnen met de game lol. Qua cijfers pc gemiddeld 7,1 durfde ik de gok wel aan. Nou ben benieuwd vanavond dan.
Jammer. Had er meer van verwacht/gehoopt. Ik zie dat de Steam reviews ook downhill gaan. Opvallend dat sommige officiele reviewers toch hoge scores hebben weggegeven.