Ja, dat scheelt wel hè? Toevallig ben ik de laatste tijd een cup aan het spelen; dat had ik niet eerder in deze versie gedaan. Het is een Zuid-Amerikaanse cup en dan speel ik met River Plate. Ik ben een beetje aan het uitproberen met dribbel-snelheid en ook met langzame opbouw. Op die manier kom ik tot veel meer kansen. Als ik in een zone op het veld kom waar veel tegenstanders zijn, houd ik er een langzame dribbel op na of ik probeer korte passing in de buurt van het strafschopgebied van de tegenstander te komen. Op die manier probeer ik een nieuwe en effectievere manier van spelen te ontwikkelen. Hebben jullie zoiets ook wel eens geprobeerd?
Online blijft toch het leukst. Wat alleen jammer is dat bij PES online nooit gelijkwaardige teams aan elkaar worden gekoppeld. Dat mis ik echt. Als ik met Vitesse tegen barca speel word ik wel verdrietig.
Ik heb de laatste tijd alleen off-line gespeeld, juist omdat ik met hetzelfde probleem als jij zit. We moeten toch weer eens tegen elkaar spelen, alleen nu nog even niet. Ik heb namelijk last van meníere, wat een kwaaltje is waar je duizelig van bent en ja, dat gaat dan niet.
Nou, dan kan je er van meepraten. dan zal je wel weten dat je op die momenten maar even geen heftigew spellen ( shooters e.d. ) kunt doen. Maar ja, ik zal nu wel een open deur intrappen
Ja klopt bij mij is het heel wisselvallig heb goede weken, mindere weken maar ook hele slechte weken. Ze zeggen dat de duizeligheid na verloop van tijd minder wordt, maar zo heb ik het nog niet ervaren. Een game als Wipeout en dat soort games kan ik niet/nooit meer spelen ben ik bang.
Ja klopt het wordt echt minder zwaar, dat heb ik al ondervonden. Echt heftige aanvallen heb ik niet meer. Als ik me rustig houd kan ik het aardig in de hand houden. Dus wie weet kan jij je favotiete spellen na verloop van tijd toch weer doen...
Ok dat zou mooi wezen, maar jij hebt dan ook een constante piep in het oor? En dan hebben we het maar weer over PES anders wordt dit een medisch topic.
Inderdaad, een constante piep in mijn rechter oor en ik hoor ook slechter door mijn rechter oor. Okee, de dokter gaat nu weg
Dat is ook overdreven. Speel gewoon my club en je hebt gelijkwaardige teams. Heb nu Ronaldinho, Beckham en Zico!