En wat vinden we daar van? Goed natuurlijk vanuit het standpunt dat veel gamers dat wilden. Maar is de game hier wel goed op gebouwd, om NPCs te onderhouden? Ik vind dit soort 180 graden draaien in de doelstelling van een game altijd heel dubbel. Het voelt aan als de zoveelste schuldbekentenis van Bethesda om eerlijk te zijn. Maar ik denk het en tegelijk voelt het oneerlijk aan om een developer zo te veroordelen, terwijl men de game duidelijk probeert te repareren. Misschien de volgende keer eerst nadenken en dan pas releasen? Enfin, gaan jullie hem dan weer spelen? So what's the deal?
Ik heb heel de base game niet gespeeld dus kan daar niet echt over oordelen. Maar als ik zo naar de ontwikkeling kijk en de tijd tussen release en nu dan kan ik bijna met zekerheid zeggen dat NPC's lang voor release al in ontwikkeling waren. Als je die Bethesda livestream kijkt zeggen ze ook iets van "fase 1 was de wereld vullen met spelers, fase 2 is het ontdekken van nieuwe verhalen". Het lijkt er dan eigenlijk meer op dat ze NPC's altijd al wouden toevoegen maar dat dat niet op tijd klaar was.
Ik vind hem echt veel toffer dan ik had verwacht . Als je met een instelling erin gaat van: “Dit is de slechtste game van 2018”. Dan valt hij heel erg mee.
Als we die 2018 nou weg halen en gewoon bij elke game met de instelling gaan van ga nu de slechtste game ooit spelen. Valt nooit meer iets tegen
Ik begrijp dat Bethesda weer meer micro transactions heeft toegevoegd aan het spel, ondanks eerder de belofte te hebben gedaan dit niet te doen… "Pay us to have it solved, friend!" So true helaas. Devs verzinnen inderdaad steeds vaker ingame hindernissen, om micro transactions aantrekkelijker te maken… Zoals door velen van ons voorspelt trouwens.
Zie ook nieuwe Wolfenstein en ook de nieuwe Doom. Ze zijn imo hun eigen graf aan het graven en ik zeg, laat ze lekker hun gang gaan.
Nieuwe gameplay beelden van de laatste presentatie zagen er niet best uit. Nou ja, voor mij dan. Lijkt een stuk langzamer te zijn (leek wel slow motion) en daarbij is alles glory kills nu. Je wordt geforceerd om die te gebruiken terwijl dat in de vorige aanwezig was, maar uit eigen keuze. En hoewel er nog niets over bekend is gemaakt (ze zijn ook niet gek bij bethesda), verwacht ik een zelfde soort microtransacties systeem als nu in Wolfenstein zit.