SORRY MAAR WAAR IS SPLINTER CELL? Watch Dogs 3 ziet er nog steeds niet uit als Watch Dogs 1 reveal LOVE IT
Echt lachwekkend dat Ubisoft denkt dat we 15 euro gaan betalen voor een subscription service op hun Ubisoft library. Alle Ubisoft games waar ik ooit interesse in had, heb ik al. Andere oudere Ubisoft games zijn vaak al te koop voor 5-15 euro ofzo. Sowieso een compleet overbodige en saaie E3 presentatie. Die rollerblade game was het enige frisse wat ze hadden. De rest was boring en predictable as fuck. Tactical squad-based shooters, Just Dance, en een nieuwe boring Watch Dogs. Huge meh.
Graphics niet echt indrukwekkend, vooral niet vergeleken met 2077, en de setting van London vind ik persoonlijk ontzettend boring, maar het was vooral de gameplay waarbij ik echt iets had van: Meh. Weer een beetje drones uit de lucht schieten, wegrennen, beetje hacken, beetje voorspelbaar 'we are the resistance' fan-fiction bullshit verhaaltje, etc etc. 2077 ziet er gewoon op ieder vlak VEEL beter uit.
Ook wel tof. En Watch Dogs Legion is natuurlijk niks vergeleken met Cyberpunk 2077 . Dat is wel een leuke 7.5/10 game vergelijken met een LEGENDARY 10/10 één van de beste ooit.
Wtf neemt Watch Dogs nu ineens een standpunt over de Brexit in dan? En dan ook nog zo schijnheilig ontkennen dat je game een politieke boodschap heeft, om geen potentiële kopers af te schrikken. Alsof mensen achterlijk zijn en dit niet doorhebben. Ik word echt ziek van die politieke lading die veel games tegenwoordig meekrijgen. Ik zou deze game heel graag boycotten, maar ik koop sowieso al geen Ubisoft-troep meer.
Ubisoft is toch ook gewoon platte entertainment. Behalve Rayman, Valiant Hearts en Beyond Good & Evil 2 (mocht die nog ooit uitkomen). Zou mij er niet te druk over maken . Ik wil gvd een vervolg op Rayman Legends . Die game eerst 100% uitgespeeld op 360, toen op de PS4 door PS+ en daarna nog een hele playthrough op de Switch gedaan. Beste sidescrolling platformer ooit (imo).
Hé Fred, ben je er ook weer. Hoe gaat het met de rassenstrijd? Ook nog steeds hard aan het werk om het kapitalisme omver te gooien, ja? Sterkte, kameraad.
Meh, in episodes (of in ieder geval in delen) beschikbaar. Voor mij nu al een 100% no go. Veel beter nieuws; Nou ja, maar afwachten of het de magie van het origineel haalt, maar toch.