1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Days Gone

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    heb mn fysieke disc retour gestuurd heeft t 1 enkele keer gedaan daarna las me ps4 m nietmeer :mad:
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Plaatje moet naar de boven kant he, als je hem erin doet.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Goh xd , heb alles geprobeerd maar deed niks meer nu maar digitaal aanschaffen denk
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mensen die de game hebben uitgespeeld, hoe is jullie mening en score?
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vond het een erg vette game, ging als open world niet vervelen. Door kleine slordigheden en ergernissen is het geen absolute top.
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Leuke game, wel wat herhalend in termen van gameplay en opzet. Moet wel zeggen dat de game halverwege pas echt interessant werd. Ondanks meerdere patches is het nog wel een groot bugfestijn, sommigen grappig (zwevende elementen, huizen die ineens muren missen), andere erg irritant (missies die je enkel na een reboot kunt halen omdat een deel niet bereikbaar is, vijanden die niet verschijnen terwijl het je opdracht is om ze op te leggen).
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Is deze game wat een uitdaging of redelijk makkelijk?
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ze hebben net de "survival" moeilijkheidsgraad toegevoegd.

    "Deze moeilijkheidsgraad is nog uitdagender dan de Hard moeilijkheidsgraad waarin overleven echt centraal staat. Dat is vanzelfsprekend in de game, maar de uitdaging zit hem in moeilijkere vijanden die je niet kan omzeilen via snelreizen. Ook worden verschillende indicatoren weggehaald en de HUD zal uitstaan. Wel krijg je kort informatie op het scherm te zien als je ‘Survival Vision’ activeert, maar dat is dan het enige."
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Maar een sprong in het diepe genomen en de game gekocht.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb deze game ook onlangs gekocht en was qua verhaal echt een mooie game. Gameplay was ook wel leuk, maar iets te herhalend helaas. Ondanks dat, de game toch uitgespeeld en heb me prima vermaakt daarma. Dus veel veel plezier met de game Rienbu.
     
    Rienbu en WorkingTitle vinden dit leuk.
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    game na lange tijd weer opgepakt maar man o man wat ziet deze game er dik uit :eek:
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ook sinds zaterdag in huis. Nog even Metro exodus uitspelen en dan maar eens starten. Zin in
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    echt een gruwelijke aanrader man man man , vandeweek weer opgepakt meteen weer vol in het verhaal xd
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Geniet er van. Ik had een error in Metro Exodus en daardoor weer 4 u gamen terug in het spel. Had er toen ook geen zin meer in, dus zal nog wel even duren eer ik aan Days Gone begin.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2019
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Geloof me game speelt echt lekker gebeuren soms wel vreemde dingen maar speelt heerlijk weg!
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Deze game is helemaal langs me heen gegaan, mede dankzij de vele bugs die het spel ten tijde van de release. Binnenkort ermee aan de gang (Thanks @Servantes ) en ben toch wel benieuwd. Zijn de bugs inmiddels opgelost en hoe is de algemene opinie? Is dit een 'zesje' of gewoon een solide game die je met plezier speelt, goed verhaal en dikke actie?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Meer het laatste. Ik zou hem een 8/10 oid geven.
     
    Daz vindt dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Net uit ook. Verhaal is tof. Motorrijden verveelt ook niet echt, vooral niet na de motorupgrade. Sidemissions wel wat gaar en repetitief, dus alleen mainstory gedaan. AI niet heel sterk en her en der wat bugs. Overall 7.5/10
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Game ook maar eens opgepikt en eerste uren bevallen me meer dan prima. Wereld lijkt wel wat klein.
    Een grote horde tegenkomen maakt flinke indruk.
     

Deel Deze Pagina