Inderdaad, alleen BotW 2 heeft mijn E3 al goed gemaakt. Maar kunnen wel concluderen dat de E3 niet meer is wat het is geweest. Goede zet van Sony geweest om hem te skippen dit jaar, beter dan zo'n ruk show als MS neerzetten.
Ja dat snap ik ook, maar bedoelde een nieuwe Mario Kart en Metroid had ik wel wat beelden van willen zien, maar ja half jaar is vroeg.
De meest recente MarioKart is nog steeds een van de best verkochte games op de Switch. Een nieuwe zal nog wel even duren. De ontwikkeling van Metroid is ook net pas overgenomen door een nieuwe studio. Laat ze maar met beelden komen als de release nabij is Zelf werd ik erg blij van deze aankondiging :
Heeft iemand Bloodstained fysiek gebacked op Kickstarter? Zo ja heeft iemand z'n disc gehad. Er zou een slipcase en speciale DLC voor backers bij zitten. Ik heb niks
Gisteravond en vannacht dikke storing geweest op Xbox Live. Kon amper downloaden. Console resetten is een advies van mij. Irritant, maar volgens mij is het redelijk opgelost.
Was het proberen waard. Niet dus. Probeerde Dragon age Origins weer te downloaden, niets. Gisteren wel II en III weten binnen te halen. Storing is dus nog niet voorbij lijkt het.
Dat was vannacht en gisteren niet het geval. En ik kan nog steeds niet bepaalde Xbox 360 games die ik gekocht heb downloaden. Ik kijk zometeen nog even.