Ja, okee, maar ik vroeg me af of deze fan-art - zoals jij het noemde - een onderdeel van de Master League moest voorstellen
Nee, vrij makkelijk zelfs, maar waarschijnlijk hechten veel game studios niet zo aan het 'platte' graphic design ...en zien ze dat meer als bijzaak ... Maar goed, je ziet het zelfs bij Windows 10, wat er nog steeds niet uitziet, en het overgrote deel van alle themes voor de PS4 is ook verschrikkelijk, wat betreft icons, fonts, kleur, leesbaarheid, etc etc.
Ik heb een dynamische van Horizon Zero Dawn die destijds eens gratis was, en die is prima. Een van de mooiste blijft die van Journey, die ik dynamisch op PS3 had (gratis), maar helaas was die blijkbaar niet cross-buy met PS4.
VOLDOENEND Woordsoort: bnw. Modern lemma: voldoenend het als bnw. gebr. tegenw. deelw. van den verlengden vorm van voldoen. De betekenis is gelijk aan of sterker dan van voldoend(e). Voor de problematiek omtrent dit woord zie men de jager, Freq. 2, 769 e.v. [1870]. +↪1. (Veroud.) Bevredigend, genoegzaam, toereikend. Vooral in de verb. voldoenend antwoord. ↪2. (Slechts één keer aangetr.) Voldoening schenkend, een gevoel van tevredenheid gevend. ↪3. (Slechts één keer aangetr.) Gul, gastvrij, vriendelijk, beleefd.
Hebben ze nou Cruyff op de bank gezet!? HEBBEN ZE NOU CRUYFF OP DE BANK GEZET!?!? That's it; ik koop FIFA dit jaar ...