Een race, passend in deze tijd met drones. Bloodstained review: goedgekeurd als SOTN opvolger. EDIT: In bovenstaande review wordt Hollow Knight als één van de beste metroidvania's benoemd. Is deze game werkelijk zo goed? Game nooit gespeeld.
Game is geweldig. Zelf nog niet ver, maar eigenlijk alles klopt eraan, en is regelmatig voor maar 8 euro ofzo te koop, en dat is inclusief alle content.
FF vlug doorheen gescrollt. Ziet er leuk uit. Heb mutant zero year op de switch gepreorderd. Zijn er ook dat soort clones met base building?
Goede vraag. Er zijn niet zo heel veel games op de console, inclusief base building. Phoenix Point heeft het natuurlijk wel. Xcom 1 & 2 natuurlijk ook. Je hebt ook nog Age of Wonders: Planetfall, maar dat heeft dan meer een Civ vibe maar dan meer oorlogszuchtig incl. turn based combat op speciale maps ingezoomd op de overland kaart.
Game bevalt prima. De maker modus is ontzettend uitgebreid en mensen maken echt pareltjes van levels. Speel het met veel plezier!
Ik zie dat Life is Strange - before the storm cheap is in psn sale. Is dat een aanrader? Ik heb die eerste gespeeld en die vond ik wel indrukwekkend. Heb ook wel zin om ff zoiets te spelen. Maar als pt. 2 veel beter is, dan haal ik beter die, zit zo te zien zelfs ook wat korting op. Iemand die ze gespeeld die me kan adviseren?