1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fabled gehaald. Nu nog 40% double kills en calculated trajectory halen voor die tyfus mountaintop. Ik ga dat wapen in iedereens neus duwen zodat ze de pijn ervaren die ik met deze tyfus Quest had.

    Watch your back Waldo :+

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage, CrazY en ageQned vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel een makkelijk raidje dit keer. Zelfs een stuk meer dan scourge. Wel leuk en prima om meerdere keren snel te doen.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zolang je er niet fucking salty van wor.... o nee :+ Never mind!

    25 Rumble games klaar, nog 300 punten voor reset 3. Fucking hell wat een aids is dat in Rumble.
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Op beide sta ik op 25% en final blows is uiteraard al klaar. Nu is de vraag wat er eerder komt. Gesloten afdeling of Mountaintop.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De gesloten afdeling ... hahaha ... ik ging afgelopen weekend lekker mee in de malaise. Wat word je dan zelf een zure kut ... tering. Dus, @Maddmonkey ... excuses :) Alhoewel jou zuurgraad behoorlijk hoog was. Ik ga niet aan de Mountain Top beginnen. Kost me een TV of meerdere joysticks.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    En vriendschappen :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Killlobby's...?
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sexy Titan wel hoor


    [​IMG]
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mountaintop is echt bizar. Recluse op console is eh. Het wordt eens tijd dat console normale recoil krijgt. Pc is compleet anders.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Recluse is gruwelijk en al helemaal met Master of Arms. Ben wel met je eens dat de recoil inconsistent is. Op de PC lijkt het net laser
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja de perks zijn bizar.

    Counterbalance mod werkt gigantisch goed. Net even uitgetest ipv major spec. Ik kreeg te horen dat het niks deed, maar ding is nu veel meer een laser. Dit wordt mijn go to mod voor deze gun.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nice. Ook ff proberen dan.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Moet het wel waard zijn op console zelfs voor pve. 7,8% extra damage is leuk om majors (red bars shred je zo), maar als 15-20% van de kogels missen als je buiten de 20 meter range schiet.. CB maakt het een recoil direction van 115 en dus eindigt het op een 5 en is de recoil vooral verticaal. Ik kan nu gewoon op een major zijn hoofd full auto blijven schieten ipv dat ik naar links en rechts schiet.

    MT moet je ook voor gaan hoor. Dat is gewoon een heavy weapon in de kinetic slot.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


    Ik ben btw de slechtste sniper gamer in de wereld haha.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lumina gisteren gehaald. Beter dan gedacht. 35% damage buff voor 10 sec en je kan 5 noble rounds stacken :eek:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja precies wat we nodig hadden. Balans tussen de wapens was al zo goed in D2. Maar goed dit is de handcanon dus.

     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Recluse dinsdag ook binnen :+

    Sta je op 2066 comp points. Moet je nog 1 game winnen en je hebt een 5-streak.
    Kom je tegen een squad met de Recluse, Luna, NF en Mountaintop. Daar word je dan wel even droevig van... helaas verlies je die game want dan moet de game zelf weer allerlei rare shit uit zijn hol trekken zoals een Hunter die blijkbaar self-res heeft, een Titan die Melting Point op @CrazY dumpt en mij daar ook mee raakt .. Leuk, zij het niet dat ik 10 meter verderop stond. Om over het "CONTESTED" m.b.t de capture point maar te zwijgen.

    Zit je later op Guardian.gg te kijken, hebben ze een gemiddeld K/D van 0,90. Knap dat je daarmee de NF haalt :+ Recov much?

    Nu op 2014. Kortom, lekker tot dinsdag wachten, 120 punten erbij ... en dat ding ophalen. Daarna vol gas vooruit met de Mountaintop en Revoker.

    @Maddmonkey
    Heb jij nog een adres m.b.t een gesticht waar ik me alvast in kan laten schrijven?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kill lobbies. Normaal zou ik dat niet snel aanraden, maar het is echt een verschrikkelijke quest. Alhoewel een masochist zoals jij het misschien wel lekker vind.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mijn favo wapen voor trash mobs blijft toch wel de Huckleberry met de catalyst. Nooit meer reloaden :D
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben echt spoiled door recluse en vooral MT. Heroic menagerie of een raid voelt echt kut zonder 2 grenade launchers voor dps. Mijn primary voor lastige content moet nu gewoon in de energy slot zitten anders voelt het kut.

    Voor alle content daaronder probeer ik wel altijd loadouts zo nu en dan aan te passen. Je kan ook lekker met een graviton Lance of sunshot normale menagerie ingaan om het leuk te houden.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina