Eerste race was genieten, heerlijk baantje. Helaas was de concentratie bij race 2 en 3 snel weg. Kreeg de nieuwe bocht niet onder de knie wat voor opvallend veel frustratie zorgde. Toch even een opmerking over de situatie in race 1. Wanneer je spint moet je de mensen die achter je zitten er langs laten. @Jimmy J. gaat te vroeg op zijn gas, ook al ontkent hij het zelf, en zet hem zo in mijn zijkant. Iets meer respect mag van mij wel. Doordat ik schrik van de situatie doe ik precies hetzelfde bij @markdevries78, heb die plek aan het einde van de race teruggegeven. Embedden lukt me niet, daarom even een linkje: https://gamerdvr.com/gamer/beltoon/video/76630092
Helemaal gelijk @Beltoni! Ervoer het in alle paniek zelf niet zo inderdaad. Met die respect ben ik het eens en in Knockhill heb ik ook het halve veld voorbij gelaten toen ik achterstevoren in bocht 2 stond, omdat ik nog niet op m'n gas kon. Mijn welgemeende excuses. Was zelf om 18.00 begonnen met het bouwen van m'n nieuwe racerig. Dacht dat ik wel op tijd klaar zou zijn met het grove werk en nog een hapje kon eten, maar van beide was niets waar Iets te laat aangesloten met een compleet verkeerd afgestelde rig, honger en al helemaal bezweet van het bouwen. Had daardoor weinig focus in Q1 en R1. Tussen R1 en Q2 nog snel het een en ander kunnen verstellen waardoor, (ondanks een kapotte rug door de fucked up houding in R1) R2 en R3 beduidend beter gingen. Daarna nog 2 uur verder gesleuteld en hij is nog steeds niet af Race 1 Spoiler Race 2: Spoiler Race 3: Spoiler
Nooit goed om na de race direct te reageren maar was enigszins gefrustreerd. Snel vergeten. Lekker nerdy maar ik vind de Excel sheets erg interessant om te zien! Dat ik in race 1 het snelste was in sector 2 is ook typerend voor mijn race avond.
GODVERDOMME NOG NOOIT ZO DICHT BIJ EEN PERFECT WEEKEND GEWEEST EN DAT WORDT ALLEMAAL VERZIEKT DOOR KRAMP! IK HAAT KRAMP! KUUUUUUUUUUUUUUUT Ik vond het leuk gisteravond! Los van mijn kramp-momentje, waardoor ik Jimmy een cadeautje gaf, was ik echt foutloos. Mijn kwalificatiepace was super en het vertrouwen in mijn setup was geweldig (ook veel aan gesleuteld). Race 1 werd gekenmerkt door een opkomende onderstuur in mijn setup in de rechter bochten, die na een rondje of 8 toch wel zorgde dat ik echt voorzichtiger ging rijden. Voor kwalificatie 2 heb ik mijn springrate linksvoor iets opgepompt en toen was het perfect! Kwalificatie 2 was niet helemaal vlekkeloos, gezien ik in de laatste ronde nog 0.3s weggooide in de chicane, maar als je met 0.6s van Jimmy wint. Dan is de snelheid wel aanwezig Nu zal hij wel weer beginnen te klagen over z'n stoeltje ofzo, zoals echte kampioenen doen. Maar fuck dat! Race 3 was echt leuk! Veel ingehaald, veel leuke acties (mee)gemaakt en ook wel lol beleefd via de microfoon. Ik vond het leuk mannen!
M'n stoel zat niet eens vast jonge!!! Nee netjes gereden hoor! Ik verloor zelf ook 0,3s in de laatste sector, maar dan kom je netto op hetzelfde uit. Had je hoe dan ook niet gepakt
Verschrikkelijk gaaf @Bobst27 !! Heel strak gereden, je auto lijkt me ontzettend leuk om mee te rijden.
Briefing 8-7-2019: Auto: Ford Mustang RTR GT4 Baan: Daytona Road Course Ingame Datum: 08-07-2019 Lobby Settings: - ABS: toegestaan - TCS: verboden - STM: verboden - Racelijn: verboden - Tuning: toegestaan - Pitstop: Niet verplicht - Manual Pitsstops (zelf rijden, limiter hoeft niet zelf gedaan te worden) - Bandenslijtage: Aan - Accelerated - Brandstofverbruik: Aan - Cockpitview: VERPLICHT 20:15 - 20:30: Kwalificatie Track limit Penalty: ON Time: 0:00 uur Weer: Light Cloud Time Progression: On 20:30 - 20:50: Race 1 - 20 Min - Staande start Track limit Penalty: ON Time: 01:00 uur Weer: Light Cloud Time Progression: On 20:50 - 20:55: Kwalificatie 2 - 5 min. Shootout Track limit Penalty: ON Time: 13:00 uur Weer: clear Time Progression: On 20:55 - 21:15: Race 2 - Staande start Time: 14:00 uur Weer: Clear Time Progression: On 21:20 - 21:40: Race 3 - Rollende start - Reversed grid t.o.v. uitslag Race 2 Time: 16:00 uur Weer: Clear Time Progression: On
Ik ben er vanavond weer bij! Afgelopen week niet echt kunnen oefenen, maar heb er wel zin in! Denk dat er voor deze track een beetje downforce eraf ga schroeven.
Bijzonder matig avondje van mijn kant. Resultaat race 1 was boven verwachting, dat wel. In race 2 en 3 slordige fouten gemaakt. Einde van race 3 was wel nog even naar. Tender gooit te laat de deur dicht wat leidt tot een gevaarlijke situatie. Hadden we toch maar geen restart moeten doen Dit was voor mij helaas de laatste race van deze cup, aankomende weken heb ik even geen beschikking over mijn Xbox+stuur. In augustus ben ik er weer bij!!
Lekker avondje! Als Kimi niet gespint was in Q2 had een clean sweep erin gezeten, maar heb me desondanks uiterlijk vermaakt vanavond! Erg leuke slipstream gevechten met @Sjonnie1989 en @Kimi NL gehad. 31 van de 32 punten Kwalificatie 1: Spoiler Race 1: Spoiler Kwalificatie 2: Spoiler Race 2: Spoiler Race 3: Spoiler
Ik ben blij dat mijn spin toch nog ergens toe geleid heeft Heb ik dat overstuur momentje toch maximaal benut
Gezien we met nog 3 races te gaan, het einde van de cup redelijk beginnen te naderen. Is het wel eens mooi tijd om de balans op te maken! Tussenstand, zonder schrapresultaten ziet er als volgt uit: Met schrapresultaten, is de tussenstand inmiddels zo: *De cijfers in rood zijn de punten van een raceavond bij elkaar opgeteld. Het gemiddelde aantal punten per raceavond, per persoon:
Ik was een nabeschouwing aan het typen maar ik merk dat ik ben vergeten wat er nu gebeurde in heat 2 en wat er gebeurde in heat 3. Dan is het lastig nabeschouwen, daarom in het kort: Kwali en heat 1: Ging werkelijk voor geen meter, geen grip, geen vertrouwen, geen snelheid. Stond elk tweede rondje omgekeerd, had niet met 0-downforce moeten willen rijden. Heat 2 en 3: Wat meer downforce, en wat meer onderstuur ingebouwd, en daardoor een stuk minder van bovenstaande ellende. Tikje van @ColdzeroNL ontvangen wat me wat tijd heeft gekost (heb hem even later enigszins opportunistisch terug ingehaald via het vlakke deel op de ovalbocht, dus is weer mooi even-steven ), geprofiteerd van een foutje van @Beltoni in mijn gevecht met @markdevries78 en, eerlijk is eerlijk, een aanstormende @Beltoni redelijk pittig 'opgevangen' in de laatste bocht van de laatste ronde (heb er een filmpje van, deze volgt). Was in de replay closer dan wat ik ervaarde tijdens de race.
Daar deed ik het voor haha Achteraan starten helpt natuurlijk bij het regelen van een dubbeldikke slipstream. Netjes hoor, ik hield hem niet op de baan zonder wat downforce. Op Silverstone wil ik weer wat beter beslagen ten ijs komen.
Pittig opvangen... Vanaf mijn kant zag het er heel anders uit. Volgende keer laat ik hem gewoon staan