Stel je voor wat een zieke shit we allemaal zouden kijken als we een paar jaar geen remakes/sequels/prequels maken.
Ja, maar daar gaat dan niemand heen (Alita: Battle Angel [wat technisch gezien ook een soort van remake is, maar fuck it ] bijvoorbeeld). Maar we zijn nog niet klaar! Nog een Disney live action trailer!
@Modder-Eter : Inmiddels de hele tra... uuh film gezien. Tering wat een hoeveelheid spoilers en niet de kleinste ook.
Spiderman was leuk. Eerste scene na het einde was wel bizar. Snap niet helemaal hoe dat gaat werken. End credits waren ook wel geinig.
Heel vet die end-credits inderdaad! Ik vond de scene met de trein echt gruwelijk. Enorm vet gedaan. Sowieso vond ik deze leuker dan deel 1.
Spidey was echt niceee. Loved hoe goofy awkward cute Peter en MJ samen waren. Fun, fris en actie (them illusie scenes damnnn) was dope. En Jake gonna be Jake, amazing. Spoiler Scene dat Peter aan zijn pak werkt en alles een grote knipoog was naar Tony en Iron Man, I'm not crying. En pleaseeeeee laat Mysterio nog leven.
In de originele film werd deze toch ook niet door Elton John gezongen, maar door de stemacteurs? Enige waar ik voor vrees is een paar extra liedjes (al die nieuwe songs in did live action remakes zijn zó kut) met Nala waar Beyonce weer mag gaan bleren.
Doet geen recht aan het origineel. Het idiote is dat de oorspronkelijke film destijds volgens mij ook gemaakt werd door een B Team van Disney. Bizar wat een succes dat is geworden dan. Geen idee wat voor team precies aan deze variant heeft gewerkt. Ik ga in elk geval niet naar de film. Als 8 jarige het origineel gezien, ben nu 33, en kan er nog steeds last van krijgen. A.u.b. geen grappen.