1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mafia 3

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 28 jul 2015.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zag dat de ultimate edition met alle dlc voor 15 in de store stond. Toch maar ff gedownload, ondanks dat iedereen dat mij destijds afraadde. Voor 15 eutjes kan ik me er geen buil aan vallen :thumbs:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lul. Ik dacht dat er een nieuw deel was aangekondigd. :+
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Paar uurtjes erin gestoken en tot nu toe niet teleurgesteld. Goeie sfeer, interessante karakters, soundtrack is genieten, en het speelt allemaal best prima. Grafisch ook niks te klagen. Snap tot nu toe niet dat deze game zo veel shit heeft gekregen. Jammer, want het maakt de kansen op een vervolg er niet groter op. Het zou weleens mijn Kane & Lynch 2 van deze gen kunnen worden.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Eerste paar uurtjes waren goed indd. Maar na die paar uurtjes heb je het hele spel wel gezien want je blijft constant exact hetzelfde doen. Jammer, want het begin vd game was echt veelbelovend.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind de game ook niet zo slecht als veel mensen hem doen lijken. Het is misschien niet van het niveau van de eerste twee games, maar inderdaad qua sfeer en karakters is het gewoon zeer goed. Ik geloof wel dat rond de release de game nogal buggy was, dus misschien dat dit ook wel een negatieve smaak heeft achtergelaten.
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Precies dit... Eerste tien uur is goed te doen. Daarna is het allemaal hetzelfde. Als dat je niet stoort is het een oké game. Voor mij was de lol er daardoor echter snel van af.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hm ik ga het zien. Mij werd het inderdaad afgeraden om bovenstaande redenen (schrale wereld, steeds herhaling van zetten), als het om bugs ging die er destijds in zaten had ik het beter kunnen begrijpen. Maar ik zit denk pas op een uur of 5. De 'grind' stukjes zijn niet super om te spelen, maar doen ook niet onder voor andere games met dit soort progression (wat dat betreft vind ik het prima optrekken met bijv. Het gelauwerde Spider-Man). En de story (wat meer gescripte) missions, zijn tot nu toe echt wel guac. Net dat pretpark level gedaan, heb genoten hoor. Vuurgevechten zijn ook lekker, en steeds zijn verschillende approaches mogelijk. Maar wat zeker meespeelt is dat het crime theme mij erg aanspreekt en dat het started from the bottom idee een daarbij gewoon lekker werkt. En de filmische stijl met cut scenes spreekt me ook wel aan.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2019
    Daz vindt dit leuk.
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zit deze game nu ook te spelen...
    Technisch nog steeds best ondermaats maar qua sfeer best leuk om door heen te spelen.
    Waar ik vooral veel lol aan beleef is het rijden in de regen, lees driften als een malle met simulatie besturing aan. De shootouts zijn soms ook wel bevredigend zeker als de locatie tof is, en dat zijn ze tot dusverre meestal wel. Vind de manier waarop het verhaal verteld word soms wel wat chaotisch, vliegt van de ene cutscene in de andere, voelt erg geforceerd.

    Benieuwd of ik hem helemaal uitgespeeld krijg voordat de verveling toeslaat, want dit zal vroeg of laat toch wel gaan gebeuren, maar als je zo af en toe een uurtje of twee speelt is het prima te doen. De soundtrack maakt ook veel goed trouwens.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat pretpark level vond ik ook heel gaaf, één van de gamemomenten die mij is bijgebleven, zeker het einde van het level :thumbs: Nu is het ook zo'n beter op One X titel, toch ook maar weer eens installeren...
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2019
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ohja, deze was gratis met PS+. Ook maar eens aan beginnen. Weet niet of de setting mij trekt, had liever een direct vervolg op Mafia 2 gezien, die was echt legendarisch.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik had ook twijfels bij de setting toen ie uitkwam, die cosa nostra is toch an italian thing, maar het past allemaal goed in elkaar wat mij betreft. Technisch vind ik het ook weinig verkeerd doen op Pro.

    Mafia 2 was in mijn herinnering wel iets meer story driven en had een groter aandeel main missions, maar het kan ook dat dat gewoon de elementen zijn die me het meest bijbleven. Het rijden is in deze trouwens een stuk beter uitgevoerd, dus geen straf om naar de volgende racket te cruisen met muziekske derbij.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Game binnenkort toch maar een keer een tweede kans geven. Op de launch gekocht maar was er na een uurtje of 5 helemaal klaar mee ivm de preformance/bugs maar als het goed is hebben ze dit voor een groot deel wel gepatched.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik vond Mafia 2 niets bijzonders. Verhaal was redelijk voorspelbaar, en net tegen de tijd dat je hoofdpersoon (Vito?) iets leek te bereiken in dat wereldje, kreeg je dat einde en was het over.
    De stad viel ook ontzettend tegen. Was weinig/niets te doen, geen side-activities/missions. Wel mooi in de sneeuw, en een paar leuke missies, maar uiteindelijk een meh gevoel aan overgehouden.

    Mafia 3 lijkt me wel okay, maar dan ook vooral door de soundtrack. Maar heb nog zoveel goede games liggen dat ik niet denk dat ik ooit aan Mafia 3 toe zal komen.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Begin nu toch te ergeren aan regelmatig side missions die bugged zijn of zelfs verdwijnen als ik er aankom. Ik zit daar niet op te wachten in de verplichte overaanwezige grind stukken. Technisch ondermaats op dit vlak wel ja. Ik wil gewoon gamen zonder rekening te houden met die shit. Nu durf ik missies en storylines niet door elkaar te doen omdat ik bang ben dat er weer iets verdwijnt. Schande dat dit nooit is opgelost, als ik hier de volle mep voor had neergeteld zou ik pissed zijn. (Ben ik nu ook }:]) Ga wel verder maar dan gewoon rushen door die bullshit grind met schijt als ik daar dingen mis.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oke uitgespeeld. Tweede helft werd wel weer erg vet, met het tempo wat hoger. Story van Lincoln is interessant en hij is een karakter dat me zeker bij zal blijven. Bijzondere game, af en toe rommelig en met wat slordigheden, maar alles bij elkaar veel plezier aan beleefd.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Misschien ook maar weer een keer proberen. Mafia 2 was één van mijn favoriete games van de last-gen.
    Van de soundtrack genieten en rondrijden was al een genot op zich. En de game zelf was ook meer dan prima.

    Mafia 3 heb ik destijds vlak na de release gespeeld. En ik vond er niet zo veel gaan. Werd al heel snel repetitief.

    Als het goed is staat hij in mijn PS+ bibliotheek. Binnenkort maar weer even downloaden.
     

Deel Deze Pagina