Thanks ookal heb ik die niet nodig natuurlijk versla deze gasten met mijn ogen dicht. Grappig dat ze ook nog hebben over Justin Wong. Man wat vond ik die altijd goed in Capcom fighters btw. Jammer dat de Samurai Shodown serie in europa maar niet van de grond af wil komen. SNK heeft dat btw met al hun fighting games volgens mij dat het in de meeste delen van Europa maar niet wil aanslaan. Volgens mij alleen Frankrijk wel. Terwijl de games echt niet onderdoen van Street Fighter en dergelijke.
Waarschijnlijk omdat het fighting genre sowieso maar relatief lage populariteit heeft in Europa, op professioneel niveau althans?
Volgens mij heeft Street Fighter in europa nog wel een redelijke, maar verder zou ik het niet weten. Drakenslag bestaat niet meer geloof ik? Was zelf altijd bezig met MK toernooien en dergelijk, dat was ook nog wel redelijk (nederland, belgie). Maar als je puur op verkoop cijfers kijkt dan blijven de fighting games van SNK gigantisch achter op die van Capcom of Mortal Kombat in Europa. Uiteraard is dit natuurlijk ook door naams bekendheid wat meespeelt. Maar de pure fighting game liefhebbers kijken verder dan alleen de naam. Maar goed ben zelf helemaal uit dat wereldje game alleen nog maar op casual niveau lekker thuis of bij vrienden.
Ik was ff aan het zoeken voor je maar kom niet verder dan 720p. Resolutie zelf kan ik nog nergens vinden. Edit zelfde als Switch dus de resolutie.
Was vergeten hoe goed de animaties van de tegenstanders is, vooral de dino's. EDIT: na het kijken van de Turok DF vid krijg ik spontaan zin om deze klassieker nog eens te spelen. Goed om te weten dat er een definitieve versie is, die ook goed draait op moderne PCs. Added to wishlist!
Man of Medan: hee, wat interessant. Dit is de Until Dawn spirituele opvolger. Met co-op features, multi plat release. Voor mij totaal nieuw. One to watch people! EDIT: Dual FOV co-op 18 min feature: Spoiler