Meh, het blijft schelden in de kerk. Maar goed geprobeerd. Trouwens, de 360 had ook die lord of the rings strategy games en supreme commander 2. Beide RTS games. Dus ja het kan wel. Maar ik verzeker je dat je altijd sneller kunt reageren met muis en keyboard shortcuts. Bij TBS maakt reactiesnelheid natuurlijk niet uit. Het genre verkoopt gewoon jammer genoeg minder goed op de consoles. Je moet de games grijpen waar je kunt, zeker wanneer er maar af en toe een strategy game voorbij komt op de release schedule. Dit jaar hadden de consoles ook al die space opera game waarvan ik de naam even ben vergeten.
EDIT: nu we het toch over strategy games hebben. Zojuist Desert of Kharak uitgespeeld. Dat was smullen! Mooie game hoor. Misschien binnenkort eens MP spelen en de AI afmaken. Ik vond de eerste SP missie gelijk al lekker beginnen, waarbij je de Kapisi (jouw expedition carrier) meehelpt met alle systemen op te starten. "HUD online... give me a GO or NO GO for launch". De expeditie naar het hart van de woestijn begint. De Kapisi MOET haar expeditie versnelt starten want diverse outposts liggen inmiddels al onder vuur door de vijand. Dit zijn gewoon super vette games, populair of niet. En alle Homeworld games scoren hoog op sfeer. Goede graphics, nog beter geluid.
Nu snel verder met Bravely Default. Was pas begonnen.
Laatst bewerkt: 31 jul 2019