1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PCars2] Ford RTR Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 24 mei 2019.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    11 punten verschil @Jimmy J.
    Ik kan je officieel niet meer inhalen. Gefeliciteerd.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    [​IMG]
     
    B Tender, Beltoni en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik ben er vanavond weer bij!!
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oei. Ik dacht dat de cup klaar was maar er is nog een race! Ik ben er vanavond niet bij..

    Wielercriterium Boxmeer:):9
     
  5. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik ben er helaas ook niet bij
     
  6. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Sorry ben er ook niet bij :mad:
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry, heb me echt een week verkeken.. :'-(
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Jeeeej. Toch nog een perfect-score-weekend :cool:

    Kwalificatie:
    [​IMG]

    Race 1:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kwalificatie (sprint):
    [​IMG]

    Race 2:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Race 3 is helaas niet geupload. Was wel benieuwd naar onze tijden in de regen.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Eindklassement:

    [​IMG]


    Sugo was niet wat ik er van verwacht had. Weinig vertrouwen in de setup, tijdens Kwalificatie 1 nog rigoureuze veranderingen doorgevoerd en eigenlijk op enkele ronden na geen poot aan de trapper kunnen krijgen.

    Regenrace werd verziekt door een zieke pit-glitch en een grote spin in de laatste bocht.


    Qua cup, ik verwacht zo rond September weer te beginnen met een nieuwe cup. Ik ga eerst vakantie vieren en verwacht dat anderen hier het zelfde gaan doen.
    Kus kus!

    Bedankt voor het meeracen!
     
    GoldPwnageNL, Bobst27 en B Tender vinden dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gefeliciteerd!! Vraag me echt af wat @Jimmy J. in sector 1 doet. Had het idee dat ik echt op het randje reed en toch verlies ik daar een seconde. In de race (1 vooral) kon ik je tot mijn spin prima bijhouden.

    Echt een raadsel...
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Sector 1 is wel lang (S1: 7 bochten, S2 en S3: 2 bochten).
    Maar ik vermoed dat mijn meeste tijdwinst lag in de 2de linker bocht (die scherpe) heuvel op. Daar won ik volgens mij veel qua trail-braken. Had daardoor een betere exit en met een volgas chicane nam ik dat mee tot aan die rechter knik.
     
  12. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Was een leuke cup! Fijne vakantie @Kimi NL en tot de volgende cup iedereen! :D
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nog bedankt voor het organiseren van deze cup trouwens @Kimi NL! Ik heb me erg vermaakt in de Mustang. Heerlijk wagentje. Beste cup voor mij ook tot nu toe, met 21 podiums en op elk circuit minstens 1 overwinning :)

    Hij was misschien wel wat aan de lange kant > ik denk dat 6 weken voor een cup wat leuker is. Deze dunde ook wat uit richting het einde. Als zo'n wagen je niet ligt is 8 weken / 24 races wel pittig. Persoonlijk zie ik ook wel graag een terugkeer van variabele racelengtes terug. 3x hetzelfde aantal ronde werd wellicht wat eentonig. Schade uit vond ik verder (uiteindelijk) prima en de sprint kwalificatie was erg vermakelijk!

    Misschien na de zomerstop proberen een offensief te starten om jongens als @asjemenou75 @DutchOwnage en @hillss weer back in the game te krijgen?
     
    B Tender, GoldPwnageNL en hillss vinden dit leuk.
  14. Baspw

    Baspw Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    13
    Jimmy, met het meeste eens maar schade mag van mij aan. Van de ene kant egoïstisch (ben langzaam maar knal er niet zo vaak vanaf) maar ook omdat ik regelmatig bruut opzij gezet werd in race 3 en dat koste me veel plaatsen (maar moet dan ook weer eerlijk toegeven dat ik zowiezo achteraan zou eindigen - zou alleen leuk zijn als ik er niet afgekieperd werd). Voor volgend seizoen F2 ofzo of TC?
     
  15. Sjonnie1989

    Sjonnie1989 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    36
    Helaas niet zo veel mee kunnen doen met deze cup, nogal druk geweest de laatste tijd waardoor het er niet echt van kwam om te racen. Niet helemaal mijn cup of tea qua auto/track combo, maar het racen was wel lekker close met mooie momenten/gevechten (van wat ik heb mee gedaan). Zal proberen volgende cup er weer bij te zijn.

    Ga qua voorkeur met Bas mee, FC/TC of wellicht LMP2. Multi-class cupje zou ook tof zijn LMP2 vs een van de GT4/3/E ofzo? (vereist wel 12 man, 6 per class)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Allereerst, sorry dat ik geen tijd had voor de cup! Maar als je nieuwe cup op punt hebt dan doe ik zeker terug mee! :D

    Ik zat ook met het idee eens een BOP te proberen uit te werken tussen bijvoorbeeld LMP3/LMP2 vs GT3/GTE of 2 aparte klassen te gebruiken (Le Mans Cup/Supercar challenge)
    [​IMG]

    Of Radical/Lotus Proto's vs Cup auto's (Belcar). Met de Cup auto's de Lamborghini Supertrofeo, Ferrari Challenge,... waarbij we dan op het einde allemaal evenveel in de Proto's en GT auto's hebben gereden of een balance of performance uitwerken, al zal dat wel per circuit een verschil maken...
    [​IMG]

    Of een World Series By Renault F3.5 cupje.

    Maar andere opties zijn ook goed! Ik maak uiteraard ook de nodige posters ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2019
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina