1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon : Wildlands

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 18 jun 2015.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    3e kerstdag 4 PlayStation en 4 tv's in een kamer geramt en 4vs4 ghost war voor het eerst opgestart.

    Wij niveau 1 en werden keihard geklaard. Naarmate de middag vorderde wonnen we een potje. Wat een spanning en was wel tof zeg met 4 man in een squad.

    Begonnen om 13:00 En stopte om 01:00 haha.

    Nu nog wat andere dingen aan het hoofd maar binnenkort maar weer eens online met de mannen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het zou nog vetter zijn om dit eens op forum niveau te organiseren. Forum interesse of niet, mensen hier willen gamen en dat kan natuurlijk online maar ook in een LAN setup. PC & consoles. Zou daar animo naar zijn?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet voor dit spel nee
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Your support of Tom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands since the launch has been truly incredible. Through strong PvE content, Ghost War, iconic character appearances, and community requested features, you’ve stood beside us through every step of the journey.

    With Tom Clancy’s Ghost Recon® Breakpoint coming this October, we want to send off Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands with one last major update as a thank-you to the community. The update will introduce a brand-new mode that is truly a unique experience.

    We’re proud to introduce you to Mercenaries. We’re excited to experiment with this concept to bring something new and different before we launch the next installment in the franchise.

    WHAT IS MERCENARIES?
    Mercenaries is an eight-player free-for-all PvPvE gameplay experience. Your objective is to call for rescue, locate and reach the extraction point, and be the first to board the chopper.

    PHASE 1: RECON

    At the beginning of the match, your extraction point is unknown and you will have no weapons, gear, or items. You will need to locate and activate radio transmitters to shrink the possible extract zone on your map.

    In order to locate the transmitters, you will need to find an intel marker. After interacting with the intel, you will have three choices to gain an advantage through the position of a transmitter and a randomly determined selection of the following:

    • The position of other players for a limited amount of time

    • The position of rare items like gear and weapons

    • The position of a vehicle

    After you use intel or a transmitter, you will not be able to use it again. Your opponents will be able to use it, if they haven’t already.

    During this phase, you will need to compete with other players and face Unidad soldiers to locate transmitters. You’ll also need to find gear and weapons to give yourself a competitive edge.

    Once you activate three transmitters, you’ll reveal the exact position of the extraction point and gain one out of the five segments needed to fill your extraction gauge and board the helicopter.

    PHASE 2: HELICOPTER DEPLOYMENT

    When you’ve activated three transmitters, the helicopter will start flying to the extraction point. When the helicopter lands, the location will be revealed to all players.

    Those who haven’t activated three transmitters can still continue to gather intel.

    Depending on your strategy, you can use intel to get better gear, reveal enemy player locations, or gather three transmitters yourself to begin filling your extraction gauge before reaching the helicopter.

    PHASE 3: EXTRACTION

    Once you’ve reached the extraction point, you will need to fill a gauge to board the helicopter. The gauge can be filled by staying in a set area around the helicopter.

    This gauge will have checkpoints, and if you are forced to leave the area or want to set a trap for the other mercenaries, the gauge will remain filled to the last checkpoint you reached.

    The helicopter will not extract you if there are other players in the area, so you’ll have to use your best tactics to keep the other mercenaries out when your gauge is full.

    NEW MECHANICS
    LOOT YOUR GEAR
    When you spawn in the match, you will be equipped with nothing but your melee weapon. It will be on you to find the best gear, weapons, and consumables to fight enemy players and the Unidad forces.

    Located around the map and on the bases, there will be caches where you are be able to find everything from sniper rifles and flashbangs to armored vests and healing syringes.

    If you die, you will lose all of the loot you gathered and start at square one when you respawn.

    This is Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, so good tactics will always be rewarded. Utilizing the transmitter system, exploring the map, and infiltrating Unidad bases for loot will give you plenty of opportunities to get back in the game even if you die.

    ARMOR AND HEALTH
    Mercenaries will have a new health and armor system. Based on the gear you pick up, an armor bar will appear. This bar will absorb a percentage of damage based on the penetration capability of your opponent’s weapon.

    If you are hit by a weapon that deals penetration damage, you’ll start to bleed. When bleeding begins, you’ll start to gradually lose a percentage of your health.

    If you are injured, you can loot three different types of healing items to get back into fighting shape:

    • Medikit restores all health and will stop bleeding

    • Bandage stops bleeding but will not restore health

    • Syringe restores health but will not stop bleeding

    DESTRUCTIBLES
    [GRW] [News] [July 17th] Screenshot 4

    In Mercenaries, destructible doors can be opened with a CQC. Behind these doors, you’ll have the chance to find loot to help you take on other players and Unidad.

    You’ll have to think tactically about when to do it as your opponents will be able to hear you breaking the doors if they are close by.

    It’s up to you to weigh the risks against the rewards in every scenario of Mercenaries.

    REWARDS
    LONE WOLF COSTUME

    After completing your first game, you will be granted the Lone Wolf costume as a reward to thank all players who try out this mode.

    MERCENARY ITEMS
    You will also obtain rewards based on your number of wins:

    • 1st Win: Mercenary Patch

    • 3rd Win: Mercenary Pants

    • 5th Win: Mercenary Heavy Vest

    • 10th Win: Jacket Army Mercenary

    • 15th Win: Mercenary Heavy Vest with Shoulder Pads

    • 25th Win: Mercenary Backpack

    BUG FIXES AND IMPROVEMENTS
    • (PVP) Sapper mines will now blink while activating, similar to the Trapper.

    • (PVP) Fixed exploits in the Dust Town, Lithium Mine, Zinc Mine, and Institute maps.

    • (GUERILLA MODE) Fixed an issue in Guerrilla Mode where players would be rewarded with more Prestige Credits than intended.

    • (GUERILLA MODE) Fixed an issue in Guerrilla Mode where a player would respawn in their "dead" animation when the revive is interrupted by the respawn mechanic.

    • (PVE) Fixed an issue where the player would not receive Carzita's briefing video when entering Agua Verde.

    • (PVE) Fixed an issue where Nomad would walk instead of crouching or crawling after picking up a dropped weapon.

    • (PVE) Fixed a visual issue in the Itacua province.

    To learn more about Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, please keep an eye on ghostrecon.com, visit the official forums, and join the discussion on Twitter by tagging @GhostRecon or by using #GhostRecon.
     
    Zifnap en Excess-Denied vinden dit leuk.
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wel cool dat ze de game nog steeds supporten. Ik heb mij erg vermaakt met Wildlands, misschien toch nog eens opstarten als de update er is.
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Is deze game ook prima alleen te doen?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja hoor.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Alleen een stuk minder leuk.
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vond vooral de repetitiviteit storender als je alleen speelt. Net als met bv een Far Cry 5 of Division is dat in co-op, een stuk dragelijker.

    De PvP vond ik overigens ook best tof. Maar ook daarbij is met vrienden online qua tactiek veel beter.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Ouch, niet positief. Ik heb al de neiging af te haken bij het feit dat er "loot" in deze game zit. Dus je hebt leveled loot en dus ook leveled tegenstanders. Bonussen lijken minimaal (volgens filmpje hierboven), dus dan rijst de vraag: waarom eigenlijk deze mechanic toevoegen aan een Tom Clancy game? Oh, je hebt ook dialogue "choices & consequences" en natuurlijk een "social hub".

    Logisch toevoegingen allemaal. Daar vroeg elke ghost recon speler om, toch?
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2019
    ageQned en fredfenster vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Het is schokkend om te zien hoezeer UBI allerlei elementen (half gebakken) kopieert uit andere games/genres en vooral uit de eigen stal (Division). Waarom dit allemaal in een Ghost Recon game implementeren? Ten dele in ieder geval om de speler vaker de portemonnee te laten trekken, zelfs als de mechanic in kwestie tonaal niet past in een game of überhaupt niet goed geïmplementeerd lijkt te zijn. Een duidelijke buyer beware dit, zeker met de release zo dichtbij.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2019
    Gyrrack en ageQned vinden dit leuk.
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Oh balen zeg, ik hoopte hiermee weer een mooie Ghost Recon binnen te halen maar dit klinkt niet goed.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Het begon er al op te lijken dat UBI schaamteloos voor de poen gaat en schijt heeft aan de spelers toen ze een fan made mission uit AC Odyssey schrapten waarmee de eindeloze grind kon werden omzeild. Het argument was een of ander onzinverhaal dat die missie een vorm van valsspelen was ofzo, maar als je betaalt voor een xp verdubbelaar hoor je ze daar niet over.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mooi voorbeeld. Ubi wil duidelijk in control zijn m.b.t. alle geldstromen. En ook Ubi's games worden steeds meer een verdienmodel, waarbij het niet ophoudt na de aankoop. Niet heel erg persé, maar de kwaliteit gaat er ook niet op vooruit. Althans, ik vind het tegenvallen wanneer je dit afzet t.o.v. cashflow die monetization Ubi oplevert. M.b.t. innovatie wordt duidelijk hard aan de rem getrokken en tegelijkertijd worden er steeds meer features zo ingericht om geld uit de speler te kunnen slaan. En de vraag is dan: in hoeverre kun je dit als speler (blijven) negeren? Je gaat je onderhand afvragen of Ubi het woord fun in games uberhaupt nog eer probeert aan te doen.
     
    Gyrrack, ageQned, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja ben het hier volledig mee eens. Ik was over breakpoint best enthousiast, omdat Wildlands best wat dingen goed deed wilde ik wel zien waar ze dit keer mee zouden komen. Nu ik dit weet is de kans minimaal dat ik die game ga spelen, of misschien dat ik voor 15 eu een paar uurtjes wil proberen. Ik keek van UBI titels het meest uit naar WD Legion maar ik ben bang dat ze daar dezelfde mechanics gaan toepassen. Ik geef daar zelf geen geld aan uit, maar ik heb steeds meer moeite om dat te supporten door een game kort op release te halen voor een hoge prijs. Jammer dat de community zulk gedrag wel beloont.
     
    Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Vond de ziel in wildlands al aan de kleine kant,.. maar daar kun je in elk geval gaan en staan waar je wilt,..... nu moet je eerst levelen voordat je een gebied inkomt 8)
    Waar is de tijd gebleven dat je met een kogel door de kop dood was :eek:

    aan de andere kant, het is wel een die hard john wick game zo dan,.. voor de zekerheid maar ff 5 headshots doen dan maar :p
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Stukjes gekeken. Interessant filmpje. Ik vind de elevation leuk (wereld is verre van plat), jungle is dicht bebost en sommige karakter animaties zijn best goed (het skidden downhill bijvoorbeeld). Maar ja: het voelt erg "Division" achtig aan, met een flinke teug Far Cry. De formule is duidelijk gekopieerd -> experience (skills), opzet quests, hubs, menu's, etc. Dus hoe leuk vond je die games? Dat bepaalt ten dele je plezier in deze game.

    "You damn superhero." (45 min)

    Ja, die cutscenes zijn erg houterig geacteerd.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet zeggen dat een New Dawn van de Far Cry serie beter was dan ik had verwacht. Na mijn review van The Division 2 heb ik niet meer in die game kunnen komen. Ook omdat ik rond diezelfde tijd nog dik bezig was met AC O en dan herken je toch iets meer dan de bedoeling is. Opbouw van de werelden, subtiele herhalingen van gebouwen. New Dawn daarentegen had bijvoorbeeld wel hele fijne vuurgevechten, waarvan die in de proloog, op een soort van vliegtuig brug, me een beetje deed denken aan Halo - Combat Evolved, als je net geland bent op Halo.

    Beetje maar, want de kwaliteit van het vuurgevecht was prima, alleen de A.I. is iets waar ik me te vaak aan stoor in Ubisoft games. Breakpoint haal ik waarschijnlijk pas als hij flink in prijs gedaald is, moet zelfs Wildlands nog voor het eerst spelen. Bewuster games inkopen en er ook echt wat mee doen, dat lukt langzaamaan steeds beter voor mij dan. Om die reden nog even wachten.
     

Deel Deze Pagina