1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Sarah33Garcia

    Sarah33Garcia New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, dat scripting is reuzetof.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Transfers, licenties zullen mij allemaal worst wezen, als de gameplay, presentatie en performance van de game maar in orde is zodat het aantrekkelijk en leuk is om te spelen.
    De juiste namen doen mij echt niets, ken toch 90% van de spelers niet. :D (voetbal draait tegenwoordig sowieso te veel om geld, lees transfers, maar dat is iets voor een ander topic)

    Ga de demo nu opstarten...
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat verwacht je dan dat ze de database al aanpassen alleen voor de PES demo? tuurlijk niet
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm helemaal gemist dat de demo er al is ! vanavond maar ff paar potjes losgaan dan , tenslotte toch vakantie xd
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    In PES 2019 own ik de computer op superstar.

    In PES 2020 heb ik op superstar het meestal balbezit. Maar door het nieuwe camerastandpunt... is verdedigen voor mijn gevoel wat moeilijker. De tegenstander kan vrij makkelijk wegdraaien en vaak eenvoudig scoren. Kan ook komen omdat ik de hele tijd met Sao Paulo speel. Speel altijd met een slechter team. Wil niet met Ronaldo of Messi etc etc spelen.

    En die scheids fluiten echt te snel. Ik hoef alleen maar tegen een tegenstander aan te lopen (zonder x te drukken oid). En ik krijg al een vrije trap tegen. In 1 potje kreeg ik zelf een pingel tegen. Zonder dat ik ook maar iets drukte. Vage stuff.

    Maar verder speelt het wel erg lekker. Beste footie simulator by far.

    Transfers, licenties etc etc boeien mij ook niet veel. Speel PES voornamelijk voor de gameplay.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Je kunt de camera natuurlijk gewoon weer aanpassen naar hoe het altijd was. Was vrijwel het eerste wat ik deed. En auto-feint uitzetten uiteraard.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nah... ik vind de camera vetter zo. Speelt veel realistischer imo.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wow, ik ben aangenaam verrast met de gameplay tot dusverre, speelt erg lekker en maakt een realistische indruk op mij.

    Alleen draait de game momenteel weer niet helemaal lekker hier. Spel lijkt gemaakt voor 60fps, echter geeft MSI Afterburner aan dat de game met een strakke 144fps word gerenderd, wat ik ook wil met een 144hz monitor. Alleen voelt het soms meer aan als <30fps dan 60, gaat dus softwarematig ergens iets mis volgens mij. o_O
    Ook zonde dat ze ultrawide ondersteunen in de options, maar je nog steeds zwarte balken heb in de menu's en replays. Kan hier nou echt niet eens aandacht aan besteed worden want tijdens het spelen is 21:9 echt een genot, zoveel extra overzicht over het speelveld!

    PES 2019 volledig overgeslagen (ook niet meer gekocht om met MOD's aan de slag te gaan) vanwege teveel technische mankementen, maar dit deel krijgt echter wel weer de voordeel van de twijfel want de gameplay en grafische pracht bevalt mij wel al.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net effe snel 2 potjes gedaan camera is idd erg wennen zeg maargoed dit kun je aanpassen verder ziet t er goed uit voor mijn gevoel! morgen nogmaar wat potjes spelen:)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ook even gedownload en ik moet zeggen: De kleuren en menu van het hoofdscherm zien er beter uit dan vorig jaar.
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Absoluut. Ook de gameplay toch net weer iets anders. Vind het net wat trager dan deel 2019. Maakt het ook weer moeilijker moet ik zeggen. Maar wel erg realistisch.
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Met alle pes delen die ik heb gehaald had je ook op release dat de transfers niet gedaan werden
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt dit laat altijd langer opzich wachten.

    Heb daar zelf totaal geen problemen mee. Heb liever dat de game zelf eerst goed is en goed werkt en dergelijke. Spelers bij de juiste clubs komt daarna wel. Stoor me daar nooit zo aan.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tot nu toe heb ik steeds met Zuid-Americaanse teams gespeeld en dat speelt wel makkelijk(er) dan als je met een top-team speelt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik op gemiddeld speel :whistle:
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik heb een probleempje met de PC-versie.
    Als de wedstrijd net afgelopen is begint mijn PC een hoog toontje te laten horen. Als ik dan PES 2020 verlaat, dan houdt ook de piep op.
    Toen heb ik ook PES 2019 gestart maar die had opeens hetzelfde probleem.
    Het probleem komt niet bij een ander spel voor, alleen de Konami-spellen hebben het. Natuurlijk heb ik het geprobeerd op te lossen door PES 2020 te her-installeren.
    En dan leek het weg te zijn, maar na een minuut of zo begon het zachtjes aan weer.

    Komt iemand dit probleem bekend voor?
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vandaag voor het eerst in de oude camera gespeeld. En niet verwacht, maar zo vind ik hem eigenlijk nog een stuk lekkerder spelen. Het nieuwe camerastandpunt ziet er wel realistischer uit. En na lang wennen, vond ik hem gameplay-wise ook steeds lekkerder spelen.

    Maar het oude camerastandpunt vind ik bij al bij al... toch het beste spelen.

    Het voelt ook anders aan dan PES 2019. Geen idee aan wat het precies ligt. Maar het voelt op de één of andere manier gewoon stukken beter. Enige wat me alleen op was gevallen, is dat de gameplay wat trager is. Wat imo een pluspunt is.

    Grootste minpunt blijft nog altijd de scheids. Die fluit voor letterlijk alles man. Voor de rest vind ik hem echt super.

    Dat wordt waarschijnlijk de volle pond betalen op day 1 (Digitaal, zoals ik altijd bij PES doe). :D
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Zeker tikkie trager. Wat ik jammer vind is dat er geen speciale editie komt fysiek. Was leuk geweest voor mijn verzameling.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedoel je dat er geen versie in een doosje komt?
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hij bedoeld er komt alleen een normale fysieke versie.
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Alleen standaard versie in doosje helaas
     

Deel Deze Pagina