"The second worst game I've played after Anthem..." Haha oh god dat begint alweer goed... en daarna begint het in stukken hakken van deze game. Money saved people.
Mutant Year Zero: Seed of Evil DLC Review. Gewoon meer Mutant Year Zero. Als je dat zoekt zit je goed met deze expansion zo te zien.
Gekkenhuis haha dat is iets voor mij ff kijken. Net Mutant Year en Age of Wonders Planetfall aangeschaft beide ps4 ben benieuwd.
Geen console release op dit moment... maar goed je hebt thuis een Linux server staan toch? HU IS PLANETFALL AL UIT DAN
Geen idee weet niet wanneer de officiele datum is, maar ik heb hem. En paar shops zoals nedgame enzo verkopen de game ook al.
Moedig van je, vier dagen voor release al een game spelen.... dadelijk is het bagger. HOE SPEELT HET?
Hebben we de pride niet voor nodig lieverd en ja nog wel wat te zeggen. Wat duurt dat installeren van die game overdreven lang zeg.
Dat is om de spanning op te bouwen. Jezus meneer is de game al aan het installeren hoor. Ik heb een PC, strategy platform bij uitstek en ik moet nog een halve week wachten. Als je vragen hebt hoor ik het wel. Ervaren Age of Wonders speler hier. Zit meen ik ook nog een encyclopedia in de game + tutorial sowieso.
Ik heb nog nooit een Age of Wonders gespeeld volgens mij. Tenminste niet dat ik me kan herinneren. Installatie staat nu op 87 procent pfff. Beetje ook blinde aankoop helemaal geen info of eigenlijk ook maar omgekeken naar de game lol. Had al tijd zoveel zin weer in een strategy game.