Wipeout is dope wel heb 1 cup compleet. Niet verder gespeeld nog. Zijn ook zoveel games om te spelen wel kut.
Tekken Tag tournament vond ik een goede Game, al blijf ik een Dead ore alive speler, maar het verhaal in Tekken boeit me niet, wat ik in DOA dan wel weer leuk vind, bij Tekken vind ik Yoshimitsu meest leuk en interessant om mee te knokken, iedereen in mijn kring gingen altijd voor die snelle knapen zoals Beak, Hwoarang, hetzelfde liedje Lol Maar Virtua Fighter vond ik ook altijd geweldig, en al weet ik dat DOA een grote tieten Rep heeft, maar die Combat vind ik gewoon superb, Soulcaliber 4 vond ik best vermakelijk omdat Yoda erin zat, 5 was grafisch uit de kunst, maar dat verhaal, gemiste kans though
Misschien dat ik Tekken 7 haal , ik twijfel omdat ik doa 4 op de 360 echt geweldig vond spelen. Doa 5 heb ik nooit gespeeld en die is nu leuk afgeprijsd. Ik vind het vechten er vloeiender uitzien in doa en de personages spreken me meer aan. Maar Tekken 7 is een nieuw spel... En ik mis nml nog een leuk spel die ik met vrienden offline tegen elkaar kan spelen. Is doa 6 al aangekondind/releasedate ?
Destijds, zo rond 2000, had Dead or Alive een super goed counter-systeem. Ik vond dat echt een revolutie nadat ik van Tekken 2 en 3 kwam. DOA3 en DOA2: Ultimate.
DoA is ook stoer. Veel gespeeld als student tijdens mijn pauzes op het werk (callcenter). Impromptu tournamenten FTW.
Tekken 7 alle offline achievements gehaald. Verkocht en ging als een zoet broodje over de toonbank. Maar liefst 15 minuten moeten wachten op marktplaats. Er is blijkbaar toch veel vraag naar deze titel. Waarschijnlijk ook veel couch spelers, waarbij Tekken 7 prima speelt.
Het spel speelt echt super. Verdient meer populariteit. Benieuwd wat de volgende vechtgane wordt die wel veel gespeeld gaat worden. Injustice trekt me niet zo.
Ook opvallend kleine karakters op het scherm t.o.v. Tekken 7. Alleen dat al maakt voor mij Tekken 7 een stuk mooier. En meer in-your-face vechten, zonder allerlei poespas er omheen.
Yeah, wing chun, en op het laatst de 1-inch punch. Ip Man was een leuke film. The Grandmaster (HK cut, niet de westerse release), is een geweldige film.