1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2019

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 28 mrt 2019.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    De meeste hier zullen zeggen PC2 maar ik vind GT Sports. Maar ik ben dan ook een vreemde eend.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    GT Sport en Project Cars 2 zijn niet te vergelijken. De een is een semi-sim gebouwd voor de mainstream, de ander een 'echte' sim gebouwd voor de hardcore rijder. Je kunt ze beide leuk vinden, of de een totaal niet. GT Sport is fantastisch in wat het doet en waar het voor staat, maar de diepere gameplay van PC2 geven mij de voorkeur boven het gelikte plaatje van GT.

    Ik had gisteren nog een public lobby met F1 in PC2 :lol:

     
    Chrizzle en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Als ik de kwalificatie doe voor het weekly event wordt er steeds een seconde bij mijn kwalificatietijd opgeteld.. Hebben meerdere mensen hier last van? Ik zette zojuist een zeer nette tijd neer van 1.06.282 maar in het menu kwam te staan 1.07.282. Ik dacht eerst dat het aan mij lag dus zette opnieuw een tijd alleen nu van 1.07.463 en nu komt er 1.08.463 te staan.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zag het filmpje al voorbij komen op de Xbox tijdlijn, mooie lancering! Was dit een bewuste torpedo?
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb het even gechecked om er zeker van te wezen, maar ik heb dat probleem niet.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waar kan je die featured events vinden?
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Gewoon in het hoofdmenu volgens mij.
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Heerlijke game toch met een stuur. Gisteren van de 19e plek naar de 10e plek gescheurd in de carrière mode. In mijn alfa Romeo! Welk niveau rijden jullie in de carrière? Ik heb hem staan op 65. Lastig zat!
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik speel ook op 65 en als ik wereld kampioen ben probeer ik een standje hoger
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Mijne staat op 100. Rijd ook met stuur en laatst met pijn en moeite gestart met torro rosso op plek 4 en de winst gepakt.
     
    rubenpol007 en ageQned vinden dit leuk.
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zie het niet staan of ik ben heel kippig. Heb overal goed gekeken volgens mij, maar kan het nergens vinden.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Weten jullie een telemetry app voor op je telefoon (Android)? Heb er al een paar geprobeerd maar voor meer opties (temp van de banden etc) moet je weer betalen.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Patch notes versie 1.05

    Here’s the full notes for this patch
    • 2019 season performance updates
    • F2 is now available in Unranked Multiplayer and LAN
    • AI performance has been improved in wet weather for both F1 and F2 vehicle classes
    • Improvements to AI blocking behaviour
    • In photo mode changing shutter speed will no longer make the screen go black
    • Fanatec wheels will no longer send strong force feedback turning the wheel to the right on race starts
    • Rain / ERS charging lights now work on PS4 Pro
    • First Ten Down (Complete 10 races online) achievement will now unlock correctly
    • Stopped graphical glitches occurring and getting more frequent during long play sessions

    Patch 1.05 is now out on all platforms!


    Post patch 1.05, we are working through a number of updates which are a little further off, but these should all be made available over the next couple of months:

    1. Paul Ricard Pit Lane Update – July/August
    2. Visual Car Updates – August. You will be delighted to hear that we will be adding the Ferrari 90 Anniversary logo onto the engine cover as part of this update!
    3. F2 2019 Season – Septembe
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Patch 1.07

     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik klikte per ongeluk op de frontpage en zag dat XBW (nu al) een review heeft voor deze game.

    "Zoals het hoort voor het officiële Formula One spel staat F1 2019 duidelijk bovenaan de top van de beste simulatie racing games. Je zal hard moeten zoeken om een race spel te vinden met betere graphics of een scherper handling model. "

    [​IMG]
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ze zijn goed bezig hier al zo snel een review netjes toch.

    En ja jij vind de game/serie bagger, tsja dat kan.
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Is er ergens een site of forum waar je met landgenoten kan racen die je niet van de baan racen?
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Geen idee, maar ik begrijp je frustraties hoe leuk ik de game ook vind online is het echt klote. Grootste gedeelte beukt je gewoon de baan af of proberen je niet eens te ontwijken.

    Ranked gaat zo nu en dan nog wel, maar de rest van de online game modes is het het helemaal erg.

    Komt ook omdat er heel veel online spelen die alleen spelen om de trophies/achievements en alleen online aanwezig zijn om lvl 50 te bereiken.

    Eigenlijk moeten ze als je een tijd straf krijgt of een botsing veroorzaakt meteen ook geen XP geven. Nu doen ze net of het destruction derby is er krijgen ze nog genoeg XP on lekker vrolijk door te gaan. Nog beter helemaal geen level systeem, maar goed ze willen je een reden geven online te gamen.

    En verder tsja in elke race game bijna is dit een groot probleem. Alleen is dit probleem bij f1 games wel heel erg.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik vind de games niet per se bagger. Ik snap dat de mainstream ze leuk vindt. Ik snap alleen dat gekwijl op de graphics nooit. Maar even los van wat ik er van vind... de review noemt het de beste simulatie racer... dit is toch geen simulatie? Laat staan de beste? Als je als reviewer geen onderscheid kan maken tussen sim en arcade, dan... ach ja laat ook maar :p
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O deze game kan echt wel mooier ik zal als eerste toegeven dat deze game grafisch achterloopt.

    Deze game is geen pure simulatie en begrijp de keuze wel van de ontwikkelaar je bereikt met deze game van gameplay een groter publiek met F1, zodat alle gamers die F1 leuk vinden kunnen genieten van deze game. Zou je echt een pure F1 sim ervan maken zal het grootste gedeelte F1 kijkers toch afhaken.
     

Deel Deze Pagina