't Is al weer ff geleden, maar in mijn gedachte kon je heerlijk wallbouncen in Gears 1 met zeer snelle en choatische shotgun gevechten als gevolg. Dit werd minder in 2, 3 en die kleurrijke troep die daarna kwam, en ging weer terug naar z'n roots met 4. Wat de Tech Demo van 5 vooral heel snel maakt is dat je veel scherpere bochten kan maken in je roadie run.
Bij 1 kon je wallbounce niet cancelen. 3 was qua movement de snelste van de eerste 3. 4 is trouwens meer 3 qua kleurenpalet naar mijn gevoel. Ik denk echt dat je 3 en 1 door elkaar haalt.
3 was bijna alles overdag toch? In 4 heb je weer veel nacht-maps waardoor de overall feel wat gritty-er is. Qua movement weet ik het inderdaad ff niet meer. Maar zowel 4 als 5 voelen daarin goed aan tho.
Kunnen we niet een Gears of War groepje maken van boven de 30? Gezien mijn werk en sport heb ik alleen in het weekend even de zin en tijd om te gamen. Daarbij komt het huishouden etc er nog bij. Dus een paar uurtjes in het weekend gamen met leeftijd genoten is altijd welkom.