1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Age of Wonders: Planetfall

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 5 aug 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar als je vaak verliest op resources, dan krijg ik het idee wel. Los van het valsspelen of niet, denk ik wel dat ze er wel iets aan gaan doen.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is dit nou voor onzin. Het heeft totaal niks met vals spelen te maken. Het is gewoon een mechaniek wat lastig waarschijnlijk (voor mij en aantal anderen) onder de knie te krijgen is of te begrijpen.

    Dus dit heeft totaal 0,0 met vals spelen te maken. Dus los van het feit wel of niet, bestaat niet, want het heeft er gewoon totaal niks mee te maken.

    Als dit de mechaniek is die ze in andere delen ook hanteren gaan ze dit echt niet aanpassen. Enigste wat ze dan zouden kunnen doen het beter uitleggen in een turturial.

    Maar ik snap die link van jou ook niet. Ik krijg de klik nog niet met het energy systeem mechaniek en jij denkt dan aan vals spelen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kerel: Ik las het gewoon verkeerd. ;)
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Beste jongen dat is onzin dat weet je zelf ook. Je reageert op mijn bericht en dan begin jij over vals spelen. Daar reageer ik weer op en zeg dat het totaal niks met vals spelen te maken heeft. Waarna jij er weer op reageert en dat jij het idee krijgt dat het vals spelen is.

    Daarna begin je over aanpassen en begin ik zelfs te twijfelen als je uberhaubt wel iets er over gelezen hebt, maar gewoon reageert om te posten.
     
    Servantes en Jorrie vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je hebt volkomen gelijk. Eerder mijn mond houden. :x

    Alleen weer typisch wie daar een duimpje voor geeft. 8)
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat was een foutje dat duimpje. Zit op me telefoon, maar goed we laten het zo.



    Overigens heb ik begrepen dat er een season pass is of komt. Ken verder de serie niet, maar is de DLC altijd van toegevoegde waarde van de makers of stelt dat nooit zoveel voor?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik doelde op degene in je vorige post, dat vond ik typisch. Gebeurt bijna altijd als er iets tegen mij gepost word. ;)

    Bij jouw valt mij dat amper tot nooit op, bij hem altijd.

    Maar genoeg, lijkt me inderdaad beter weer on topic te gaan. :)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je mag het beestje wel bij zijn naam noemen hoor, maakt mij niet uit. En niet zo een slachtofferrol aannemen, beetje makkelijk weer.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jij inderdaad. En er mag mij best iets opvallen, iets wat ik ook best mag aankaarten. Jij moet niet steeds denken dat ik daardoor steeds in de slachtofferrol terug kruip, want de hoeveelheid dingen waar ik niet meer op reageer, ook dingen die tegen me gezegd worden, is inmiddels een stuk groter dan vroeger. Het valt me met jouw enkel en alleen op, juist vanwege je voorbeeldfunctie.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok ja ik gaf jou per ongeluk een like terwijl ik je bericht helemaal niet leuk vind/vond.

    Verder tsja dat onderlinge van jullie dat weet ik niet. Jullie zijn veel langer en vaker actief hier dan mij. En de hele voor geschiedenis weet ik niet en wil ik ook niet weten.

    Maar overigens ben ik niet meteen tegen jou. Alleen was ik totaal niet eens met jou post, die gewoon nergens op sloeg tegenover mijn verhaal. Maar dan moet je niet meteen denken iemand tegen je is.

    We zijn het allemaal wel eens met elkaar oneens en iedereen heeft wel is een woordenwisseling met elkaar. Helemaal niet erg, maar je moet ook daarna gewoon weer verder.

    Iets met vergeven en vergeten. We zitten hier allemaal voor onze hobby/passie games of iets anders en haat en gezeur is er al genoeg op de wereld.

    Maar niet meteen denken dat ik of iemand tegen je is als je het even oneens met elkaar bent of iemand even wat zegt hoe die er over denkt.

    Nou nu gaan we gewoon weer verder over de game, maar dat wou ik nog even aan je kwijt.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ach, je bent niet de enige die de berichten van Yellow niet begrijpt. Volgens snapt ie er zelf vaak ook niks meer van. :+

    DLC bij AOW3 was het waard. Hopelijk bij Planetfall ook. Ik zou nooit nu al voor een season pass gaan. Of de DLC goed zie ik tegen die tijd wel weer. Kan ik altijd nog een season pass kopen of nog beter wachten totdat die DLC's zijn afgeprijsd. ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Wel een vies verslavend spelletje dit,,,....

    Ben het met je eens energie onderhoud is best vaag,... maar in je perks kun je wel kiezen voor beter energie beheer.

    1e potje campaign ging bij mij over de 100 turns, toch verloren :eek:


    Sluiten ze vrede, gaan ze ze je buitengebieden overnemen :confused:

    Ze kunnen mij allemaal de pot op, oorlog kunnen ze krijgen als ze niet aardig doen :D
     
    Zifnap, Yellow 13 en ageQned vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    @allstyles Peace through war!
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    All hail the Galactic Empire :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat maakt die gast toch een geweldige muziek zeg… <3






    Alleen die titels al... WAVE OF HOSTILITY. XENODREAD. Ik krijg spontaan zin om deze game te kopen NU.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben gestart... met FFXII in mijn vakantie. Totaal ander genre. :D

    Wel heb ik weer Sorcerer King Rivals op mijn laptop weer opgepakt, om tussendoor te spelen. Ook een leuke TBS (fantasy themed) en een titel die ik al lang in bezit had. Ik ben bezig allerlei titels in mijn Steam licentielijst langzaam maar zeker weg te werken (lees: uit te spelen), voordat ik continue nieuwe games aanschaf. En dan kom ik vanzelf ook weer bij deze titel in de toekomst uit, hopelijk weer één DLC verder. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Het heeft een tijdje geduurd, maar begin de game steeds meer te snappen. Energy beheer gaat ook iets beter, maar nog niet zoals ik helemaal zou willen.

    Deze game tenminste voor mij kost me heel veel tijd om echt goed te begrijpen. Potjed duren soms wel ontzettend lang zeg (of ik maak het onnodig lang, dat kan ook).

    Echter weet ik niet of iemand anders hier ook de ps4 versie heeft. Maar heb 2x gehad dat ik een mid game save niet meer kan laden. De game blijft dan gewoon hangen onder die save laden. Hoevaak ik die save dan ook probeer te laden altijd hetzelfde resultaat.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat klinkt precies als AOW. Het duurt gewoon even voordat alle nuances van het spel tot je doordringen. Met een beetje geduld wordt je vanzelf een goede speler, maar het duurt even voordat je als speler goed doorhebt wat je moet doen op welk moment. En dat op consistente basis. Er zijn veel variabelen die je besluiten kunnen beinvloeden, in alle fasen van het spel.

    Jouw laatste opmerking klinkt als een zware bug. Zou ik even het Paradox forum voor checken. Het melden waard, zeker als meer users klagen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eerste uitbreiding is onderweg

     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina