1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het schijnt nog best prima te rijden met stuur!! Maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat rijden met controller ook wat voordelen heeft in deze game, met name dat je wat makkelijker om je heen kunt kijken e.d.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ja natuurlijk :) Staan wel goede filmpjes online met stuur dus is prima te doen.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Komt er een demo van dit beukfestijn beschikbaar? Ik ben wel nieuwsgierig :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    :eek:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik ga hem met controller spelen, vanwege 3rd person view.
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Maar je kunt ook cockpitview rijden dus dan is stuur wel fijn. Moeten maar even kijken na de launch of er een cup te organiseren valt.
     
  8. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb hem al veel op de pc gespeeld en het rijdt uitstekend met gamepad en stuur/pedalen. Erg veel fun deze game.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Geen private lobby's...
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Speel hem ook op PC en enkel in cockpit view met stuur. Is wat mij betreft het leukst, de FFB is niet het beste, maar goed genoeg. Ik vermaak me nog steeds prima. Hopelijk vinden ze voor op de Xbox ook iets m.b.t. de 'mods', dat is toch ook wel een van de leukste elementen van het spel.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga denk ik ook vooral voor 3rd person + controller, omdat het je wat wendbaarder maakt qua manoeuvreren/ontwijken, en het je denk ik veel meer mogelijkheid geeft om wat achter en naast je te blijven kijken, wat ook wel van pas komt gok ik. Je levert wat in op 'beleving', maar in ruil daarvoor 'overleef' je gemiddeld denk ik iets langer

    Edit



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2019
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
     
    B Tender en Jimmy J. vinden dit leuk.
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De IMSA kampioenschappen (deze feeder series hierboven maar ook het grote kampioenschap met GT3, GTE, LMP2 en DPI door elkaar) zijn de laatste paar jaar veruit de beste wat betreft racen. Geen domme politiek, geen overdreven dure top klasses, gewoon ouderwets vet racen op ouderwetse circuits. :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Betreffende Wreckfest, gaat iedereen dat hier meteen kopen? ;) Prijs voor de reguliere versie valt wel mee, huidige prijs is € 32,95 voor de disc versie. Uiteraaaaaaard is er ook weer een 'Deluxe' versie, met wat extra autootjes en customizing options, maar dan ben je meteen weer € 47,95 kwijt. Vind ik wat gortig voor een opgepoetste versie van Destruction Derby... :confused:
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb hem gepre-ordered, moet ik bekennen :oops:
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heeft iemand een digitale code ergens kunnen scoren? Ik weiger naar de console te lopen om handmatig de disc te wisselen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Herkenbaar :+

    Ik ben zelf een beetje bang voor hetzelfde als destijds met Assetto Corsa. Pracht game op de PC, maar op de Xbox kwam 'ie totaal niet uit de verf. Ik was toen blij dat ik de disc versie had, snel weer verkocht ;)
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hier ook gepre-orderd.

    Assetto was toch zo goed op de PC vanwege alle mods? Community based dus. Ook daar was de standaard game vrij karig dacht ik.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Maar dat geldt voor Wreckfest op de PC toch ook? Dat 'ie langdurig leuk is door de mods? Of ben ik niet goed geïnformeerd? :)
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik heb gewoon zin om met m'n grasmaaier andere grasmaaiers omver te duwen.

    Van wat ik gezien heb zitten er genoeg auto's en banen in. Komt volgens mij wel goed :)
     

Deel Deze Pagina