Teleurstellende InsideXBox. Had gehoopt op nieuws en releasedate voor Tunic, maar helaas ... Weer de gebruikelijke focus op shooters.
Veel aandacht voor Ray Tracing op Gamescon. Eindelijk een goede reden voor mijn RTX kaart. Kijk vanaf 10:32 min voor een kaart met originele blokken.
Ik zie hem nu pas. Had niet eens door dat ik naar een remaster zat te kijken lol. Ook wel compliment naar de originele game maar toch. Wel ben ik benieuwd naar de controls hoor, zie nog dat hele drag n drop Maar dat werkt toch niet op een console? Misschien moet ik m'n verwachtingen maar wat gaan temperen...
Uitgever Kalypso Media heeft een hd-remaster van Commandos 2 aangekondigd. Deze grafisch opgepoetste versie van het origineel komt in het vierde kwartaal van dit jaar uit voor de PS4, Xbox One, Nintendo Switch, Windows, Mac, Linux, Android-tablets en de iPad. Volgens mij heeft de Xbox keyboard en Mouse support.
Jazeker. gezien Shadow Tactics is dat ook helemaal niet zo'n issue, maar denk niet dat Kalypso veel in de controls gaat aanpassen. Die originele Commandos was toendertijd ook op de Xbox btw. Werkte voor geen kut.
Aangezien dit ook een discussie topic is. @Servantes : De game extremist. Heb je al je vrije dagen opgenomen of zoiets? Tering zeg. Wel erg fanatiek deze maand.