Geldt ook voor Hyper Light Drifter... hnggggg, toch maar lid worden van de store???? Beiden erg goede games. EDIT: ik zie dat de Epic Store inmiddels is gepatched met nieuwe features. Progress!
Ik heb dit weekend eindelijk What Remains of Edith Finch gespeeld. Erg indrukwekkend, sommige levels (zalm hakken) zaten vol creativiteit. Nu langzaam eens nadenken of ik Heavy Rain wil spelen. Ik mis de toppers van vorige zomer en ben nu een beetje door mn PS+ lijst heen aan het gaan.
Ik wil al een tijdje eens een yakuza achtige game proberen. Raden jullie dan Yakuza Zero aan of Judgement (geen yakuza game maar wel zo'n soort en de meest recente)?
Ori and the blind forest + cuphead naar Nintendo.. Er zit een mooie verhouding tussen beide giganten aan te komen
Zijn beide goede games. Om te proberen zou ik gewoon de goedkoopste pakken. Gameplay van Judgement is iets soepeler en sneller en dat gaan ze ook gebruiken voor de nieuw te komen Yakuza. Maar de setting en verhaal van Yakuza is gewoon erg tof.
What Remains of Edith Finch toevallig ook mee begonnen gisteren,.. inderdaad toffe game, zal wel vlot voorbij zijn, maar je word er heerlijk ingezogen. Top game
Zoveel games, alleen nog maar zo weinig wat mij echt aanspreekt tegenwoordig.. Verschrikkelijk stijltje het gros van de nieuwe games.