1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Macht? Ja. Toen dat balletje met de MCU en Star-Wars ineens ging rollen en ze letterlijk over de concurrentie heen rolde was het vrij simpel. Sony heeft nu 2 Spiderman franchises om zeep geholpen door dingen te eisen; zonder enige vorm van discussie. FOX heeft zichzelf over laten kopen om zo hun voortbestaan veilig te stelen na walgelijk slechte resultaten m.b.t hun tent-pole franchise de X-Men. Logisch lijkt me?

    Dus; Homecoming, Civil War, Infinity War, Endgame, Far From Home ... films waar Sony een zak met geld aan heeft verdiend; want afspraak. 5% naar Disney/Marvel, 95% naar Sony. Seems fair? Toch? Als je dan een nieuwe deal wilt maken en 30/70 gaat eisen lijkt me dat nog redelijk fair. Helaas wil Sony dus geen water bij de wijn doen en klapt de deal. Het klopt dat Kevin Feige een bepaalde controle zou willen hebben over Spiderman (lees, Spiderman komt uit de Marvel comics d'oh) ... net zoveel controle als hij had bij vorige MCU films. Met andere woorden, zorgen dat er een kwaliteit product geleverd word. Wat is daar mis mee? Niks, lijkt mij. Heel apart dat een grote als Sony geen winst wilt inleveren.

    Het heeft ook een reden waarom dat de acteurs van de MCU/Sony zich nu tegen Sony keren... denk daar maar over na.

    Vind het gewoon erg jammer. Je hebt nu de ideale Spiderman, met een studio erboven die kwaliteit kan/wil leveren ... maak daar gebruik van. Alles draait om knaken tegenwoordig en dat vind ik jammer. Of het nu Disney is die marktspeler is, of Uwe Boll. I don't care. Ik wil vermaakt worden... helaas betekend dat dat we na 5 films klaar zijn met Spiderman en MCU referenties. Als comicbook movie fan vind ik dat jammer.


    /end Yellow-achtige post.
     
    UpInSmoke0611 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zegt heel wat dat jezelf Yellow achtige posts wil gebruiken om je punt duidelijk te maken. Doorgaans niet verstandig. :+
     
    Servantes en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk is Disney in z'n recht om meer te vragen. Maar zoveel wat ze doen is gewoon hun macht misbruiken. Sony is terug gegaan met de 70/30 deal die Disney niet heeft geaccepteerd.

    Het lijkt er imo op dat de mensen die zich tegen Sony "keren" dat meer uit emotie doen dan gezond verstand

    En Disney heeft fox gewoon gekocht hoor. En heeft niks te maken met xmen. Maar gewoon voor content voor de streaming services. Waar Disney dus ook alles van Fox aan het uit elkaar trekken is en alles aan het verdisneyen is. Pg-13 dead pool incoming. Elk jaar nieuwe alien en die hard film incoming
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zal dit ook nog invloed hebben op de Spider-Man game?
    Zie daar graag een vervolg van komen.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee daar heeft Disney niks mee te maken gehad en Sony heeft pas die studio gekocht
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij moet echt nodig van de Disney bandwagon haat af ... tot nu toe nergens voor nodig en er word ook constant kwaliteit geleverd. Dus, chill :+ Het is nu eenmaal een grote speler geworden. Lig daar niet zo van wakker. T'is niet zo dat ze met kut films komen en een franchise verkrachten (tot nu toe).

    Verder zit ik niet te wachten op nog een Alien deel, Alien vs Predator of Predator... laat die series maar lekker voor wat het is. Een PG-13 Deadpool komt er niet. Feige wil dat gewoon Rated-R houden, terecht ook. Enne, X-Men is groter dan alleen die titel. Met het kopen van Fox heeft Disney/Marvel nu ook ineens toegang tot het hele "mutant" aspect aan comicbook karakters. Dus dikke prima.

    Verwacht vandaag (vannacht) ook wel genoeg nieuwe films op D23.
     
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dus die hele Disney/Sony rel betekent dat we nu niet de 3842ste Spiderman krijgen dit decenium? Shit man. Kan een andere producer het nu oppakken zodat we nog een keer het ontstaan van Spiderman kunnen zien met een 4de acteur, of is dat ook van de baan?
     
    Daz, Tyrant, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik hoop gewoon dat Sony alles bij elkaar pleurt! 3 Spidermannen in 1 film ... lekker op elkaar webschieten.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wel een leuke discussie dit
    voor in de superhelden topic :+)
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176


    Deadpool 2 was al pg13 gemaakt om te testen.

    Dus een monopolie is niet toegestaan behalve als het om Disney gaat? Hoe krom.

    En trouwens. Stan Lee's familie geeft Sony gelijk in deze

    Gaat nu een gerucht dat ze een deal hebben
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij leest echt niets he? Enkel de negativiteit rondom Disney :+ Mooi man.

    Familie van Stan Lee is in dit geval zijn dochter ... diezelfde dochter die hem (Stan Lee) jarenlang heeft mishandeld.
    O, en vergeet niet de bakken met geld die zij heeft uitgegeven dankzij haar vader. Vader-dochter relatie was niet bepaald optimaal.

    Verder boeit het me vrij weinig wat grote studio's doen met hun geld doen. Feit blijft wel dat hier een hoop acteurs (die dus ook in Marvel/Disney films hebben gespeeld) de dupe van zijn.

    Sony moet toch ook wel begrijpen dat Disney als partner gewoon garant staat aan meer $$$
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enige die de dupe is is Sony. Maar dat snappen Marvel fanboys niet. En het boeit je niet? Totdat alles verdisneyd is

    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67307
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat is altijd ontkent en nooit bewezen right?

    En is dat diezelfde Stan Lee die de artiesten van marvel zelf ook uitkneep en er met de eer vandoor ging? Soort Disney light die man, snap die verering niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alles draait om geld ;-) Wel mooi dat Filmtotaal hun gegevens baseren op een artikel waarin in eerste instantie niet veel van klopte ... maargoed. Kan het eerste artikel over de breuk niet zo snel vinden. Enne; zullen we de term fanboy maar gewoon niet gaan gebruiken? Laat die studio's maar lekker over geld ouwehoeren :+

    @Tyrant; eh?
    Bedoel je Jack Kirby en Steve Ditko? Stan heeft toen een keuze gemaakt en min-of-meer zijn collega's laten vallen. T'is overigens geen heilige maar wel de grootste in de comicbook wereld.
    Of heb je het hier over totaal wat anders?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Joh gewoon hoe die zich binnen Marvel gedroeg. Andere maakte de comics, hij verzon het verhaaltje erbij
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Andere maakte de karakters waarvan hij zei ze gemaakt te hebben ... was ook 'n ding geloof ik. Maargoed, om hoog te komen moet je soms over lijken gaan :+ Kijk naar @Reckuuza
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nieuwe Star Wars poster met mogelijke spoiler voor de mensen die de trailer niet gezien hebben:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2019
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ziet er niet uit lol
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Echt heel kut idd..defuck
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als de film dat maar niet is t.o.v. episode VIII. ;) En mocht het kloppen uit de laatste seconden van de trailer van episode IX, dan moet het wel verdomd goed gedaan worden wil ik niet afhaken. Klinkt mij vooralsnog erg cheap. =(
     

Deel Deze Pagina