1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Wreckfest

Discussie in 'Games' gestart door Nol, 22 aug 2019.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    [​IMG]

    Sloop de regels en maak van racen een contactsport met Wreckfest !!!

    Verwacht waanzinnige crashes, nek-aan-nek-gevechten tot aan de finish en gloednieuwe manieren waarop metaal kapot kan. Dit zijn unieke momenten die je alleen meemaakt in Wreckfest, dankzij de zeer waarheidsgetrouwe simulatie van physics door de legendarische ontwikkelaar Bugbear – bekend van FlatOut 1 & 2!

    Lekker rubber verbranden en metaal bekrassen in de ultieme speelplaats voor auto's!

    Wreckfest bevat een karrenvracht aan upgrades en aanpassingsmogelijkheden. Voor je volgende slooprace kun je verstevigde bumpers, rolkooien, zijbeschermers en vele andere onderdelen monteren. Of je kunt je auto even oppompen voor meer tempo met betere motoronderdelen zoals luchtfilters, nokkenassen, brandstofsystemen en dergelijke. Wreckfest vormt de beste strijdlustige racegame die je kunt vinden.

    Unieke race-ervaring
    – Waanzinnige raceactie zonder regels, vol ongelofelijke momenten die je alleen beleeft dankzij de waarheidsgetrouwe physicssimulatie. Beleef krankzinnige nek-aan-nek-gevechten op hogesnelheidsbanen, inclusief complete gekte en vernietiging op circuits met kruisingen en tegenliggers. Of ga lekker volop slopen in speciale arena's.

    Geweldige auto's
    – Onze wagens zijn oud, afgeragd en aan elkaar gelast. Vol stijl en karakter! Van oude Amerikaanse sloopkogels tot vlotte Europeanen en fijne Aziaten! Zo kom je ze niet tegen in andere spellen.

    Zinvolle aanpassingen
    – Verander niet alleen de uitstraling van je auto, maar verbeter ook de bepantsering. Verstevig de onderdelen met beschermend zwaar metaal, al voegt dat ook gewicht toe, waardoor je auto anders stuurt. Maak van je auto een robuuste tank of een fragiele maar supersnelle raket, of iets daar tussenin!

    Multiplayer-stand
    – Sloop je vrienden online en beleef de allerbeste races terwijl je op jacht bent naar vernietigende overwinningen!

    Speciale uitdagingen
    – Ga uit je bol met oogstmachines, grasmaaiers, schoolbussen, driewielers en meer!

    Carrièrestand
    – Strijd om kampioenschappen, doe ervaring op, ontgrendel nieuwe upgrades en auto's en word de absolute Wreckfest-kampioen!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    Pre-order bonus

    [​IMG]






    Xbox One X en PS4 ingame beelden:



    Release consoles 27-08-2019
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2019
    B Tender, Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Game die ik zeker wil gaan kopen en spelen. Alleen weet ik nog niet zeker of dat meteen bij de release is. Zijn al een aantal games dichtbij hun relaese die ik ga aanschaffen.

    Zeker een game die mij heel erg tof lijkt om te spelen.
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Sinds 2013 was de game in early access op de PC te spelen. Eerdere release voor de console stond gepland in 2017, maar dat hebben ze net niet gehaald.

    Naast de laadtijden was er ook nog de uitdaging met de multiplayer. Op PC is er ruimte voor 24 spelers, als het er inmiddels niet meer zijn. Bugbear wilde dit op de console niet ten koste laten gaan van de grafische effecten. Ook rondvliegende onderdelen, welke op de baan blijven liggen, zijn op de console een uitdaging geweest. Het vergt allemaal aardig wat van de engine, zonder grafisch in te moeten leveren. Uiteindelijk is besloten om de multiplayer op de consoles beschikbaar te maken voor max 16 spelers.

    Ik heb er wel vertrouwen in dat ze uiteindelijk een prima fungame weten neer te zetten. Komende zaterdag laten ze de game ook draaien op de Gamescom, dus dan zal er nog meer duidelijkheid komen over de console versies. Bij Bol is de standaard versie voor 35,- Euro te krijgen. Leuk prijsje :)

     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Flatout dus, tof
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    De eerste reviews druppelen inmiddels binnen. Lijkt in ieder geval een prima game te zijn geworden :)

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Goede review! :thumbs:

    Xbox One X gameplay:

     
    Nol vindt dit leuk.
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Launch trailertje mag tegenwoordig natuurlijk niet ontbreken :)

     
    B Tender en ageQned vinden dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Review op de frontpage zag ik al.
     
  10. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb deze game van gisteren. Iedereen die fan was van de goeie flatout games of van de vroegere destruction Derby. Is deze game een aanrader. Vervelen kan je gewoon niet met de game. Grafisch mooie game. Buiten hier en daar schaduwen of elementen die wat kartels hebben. Maar helemaal niet storend. Een game die je niet snel kan vervelen. Genoeg te doen. En je kan je custom event zo zot maken als je wilt. Enige nadeel is dat de game geen commentaar heeft zoals iets in de style als destruction Derby 2 van vroeger. Dat zou toch een leuk effect geven. De laadtijden zijn bij sommige tracks ook wat langer maar dit valt gelukkig beter mee met de patch. Die vandaag er komt. Topgame! Een game die je moet proberen.
     
    B Tender en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    - Van alle (13 stuks ofzo?) controller layouts is er géén één die de standaard Forza/PGR/noem een racegame lay out gebruikt. Hoe dan?
    - Zeer trage laadtijden, zowel het laden van maps als het browsen door auto's
    - Geen private en custom lobby's. Game gaat daardoor sneller saai worden

    - Erg mooie grapics
    - Erg fijn handling model

    6,5/10 op dit moment. Met private lobby's en een soepeler menu kan het 9/10 worden.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zie allemaal mooie graphics genoemd worden waar spelen jullie op want zag dat hij voor de x niet geoptimaliseerd is? Krijg hem vandaag binnen ben benieuwd.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik las het inderdaad in sommige reviews dat de game niet geoptimaliseerd is voor de Xbox One X. Krijg de game als het goed is vandaag ook binnen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou hier kwam een Dragonball Z Seizoen 4 dvd binnen.
    Dus word het morgen pas spelen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ook niet binnen gekregen en contact gehad maar deluxe editie was niet meer verkrijgbaar dus daarom niet ontvangen. Dus dan maar ergens de gewone editie bestellen.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik had hem gisteren op Bol.com besteld en toen kwam alleen de normale versie te voorschijn.
    Wat is je account op xbox dan kunnen we samen even knallen online morgen.
     
  17. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Geweldige game, het enige minpuntje die ik kan vinden is dat je maar 2 camera modes hebt. Ik zou toch graag de auto van net iets verder willen zien, of een cockpit view ofzo :)
    Voor de rest, heerlijk! Zeker als je inderdaad destruction derby vroeger geweldig vond.
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vraag me oprecht af hoe je hierbij komt? Er zijn drie verschillende chase cams, plus een cockpit, bonnet en bumper cam?
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja onder het knopje van de drie streepjes zitten wel zeven views. Net een paar potjes online en career gedaan. Is best lastig qua handling mn. als ik te hard de bocht in ga komt de achterkant vaak voorbij omdat ik dan te hard rem. Lobbys lopen nog niet heel soepel en kan de game niet opstarten met mijn controller ingeplugd dus als de game crasht moet die er weer eerst uit.
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Serieus? Zal de hitte dan wel zijn maar ik kon ze niet vinden. Met de D-pad kon ik switchen naar 1 andere view en meer niet. Speel hem op de PS4 maar ik zal nog wel ff zoeken dan :p
     

Deel Deze Pagina