1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light 2

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha heb Witcher 3 en Dying Light 1 nog niet eens ooit gespeeld. Ook geen intresse in btw.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heb ik dus met Football Manager en doorgaans ook met Pes. Ieders zijn ding dus. ;)
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup, maar ik bedoelde er verders niks mee. Ieder zijn eigen smaak en intresse in games.
    Snap dus eigenlijk niet eens waarom je 2 games erbij haalt die ik speel. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat het zulke goede games zijn en ik die nog niet eens een keer een kans heb gegeven.

    Ook al heb je PES wel is gespeeld en het gaat mij erom dat die 2 games heel goed zijn volgens vele, maar ik die nog geen enkele seconde heb gespeeld. Overigens niet eens gekocht.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De map zelf is kleiner of de game kwa missies het ook is zal wel niet. En je kan ook de hoogte in ben wel benieuwd want de map van The Witcher kom je op sommige plekken niet eens, net zoals bij Asassins Creed bijv.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nou, fijn dat je dat even meedeelt. Nog meer goede games die je nooit gespeeld hebt en geen interesse in hebt? ;)

    Maar eff terug naar het onderwerp, Dying Light is echt snoei goed. De combinatie van gameplay, graphics en geluid is gewoon ideaal. Net voldoende loot om te craften, maar ook weer niet teveel. Experience en abilities die je kunt leren, maar dan wel NUTTIGE skills. Stamina in gevechten, zodat je niet zomaar door een horde zombies kunt raggen. In ieder geval niet in het begin. Maar dan wel LEUKE combat en moves die leuk blijven zoals de dropkick waarmee je een zombie van een gebouw kunt schoppen. Of van een trap af in de spikes. Het betere spring en klauter werk, inclusief zipline waardoor je vooral over de daken van de stad rent. Zelfs de quests zijn verrassend goed geacteerd, waardoor ik persoonlijk het meestal niet zo erg vond om aan de andere kant van de stad van items te fetchen. Er is gewoon *goed nagedacht* over de gameplay in de DL en dat merk je. Alleen de laatste missie viel tegen, door overdadig gebruik van quicktime events. Je bent praktisch de hele game zelf in control, behalve in de finale. Jammer, maar een kleine smet op wat verder bijna een perfecte game is. Mooie day/night cycle... moet ik zo verder gaan? Nou ja, deel 2 komt uit.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vandaag.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Laadt voor mij niet. Wat laat dat filmpje zien?
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dat was die stream van gameplay.

    Hier video nu

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ziet er zeer goed uit. Had al eerder gehoord dat beslissingen in de gameplay echt invloed hebben en dit lijkt de video ook te onderstrepen. Bovendien een game die ook op PS5/Scarlett komt, maar denk dat ik deze gewoon op de huidige consoles ga spelen, geen zin om zo lang te wachten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De game komt pas volgend jaar.
    En de nieuwe Xbox staat ook voor eind dat jaar dus is niet heel lang wachten denk ik.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ziet er super uit. Deze serie heeft zich in de loop der jaren en met elke nieuwe release erg mooi ontwikkelt. Ik heb het volste vertrouwen dat dit dev team er weer iets speciaals van maakt. Kan niet wachten!
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game staat gepland voor de lente, dus zou dan inderdaad gaan om een paar maanden als het een launchgame is. Voor mij persoonlijk te lang wachten omdat ik best uit kijk naar Dying Light 2, maar gezien de vele mogelijkheden (afgaande op de beloften en wat er ook in de gameplay naar voren komt) is het waarschijnlijk geen straf om deze een tweede keer te spelen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Yellow 13 en RemcoM vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dying Light 2 was al aangekondigd voor current én next-gen
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Do you still plan to launch Dying Light 2 in 2020? Will it utilize Xbox Smart Delivery?

    Smektala: There’s a whole team at Techland that works on the announcement of the release date for the game and every piece of info that accompanies it, and I know they want to surprise players, so I don’t want to spoil it for them or our community. The only thing I can say is please trust us — it’s the last stretch for this project, and we need your support.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    KOMOP GEEF ONS DIE GAME

    Dit is serieus de grootste titel, na Cyberpunk, waar ik naar uit kijk. Deel 1 was een extreem goede game, met het beste van diverse genres in één game gestopt.
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dying Light 2, leef je nog?......
     
  20. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Release game op de next gen hopelijk. Deel 1 was echt tof in co-op.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina