Speel op dit moment Gears 4 coop met een maat. Verhaal en de manier waarop het in beeld wordt gebracht is een verademing vergeleken met onze laatste coop game, The Division 2.
Heb de game eens op mijn Steam-verlanglijstje gezet, maar echt overtuigend vind ik het allemaal niet...
Het blijft toch Gears en bij een leuke aanbieding ga ik misschien wel overstag Zet ik het niet op die lijst vergeet ik het sowieso... (is overigens een bescheiden lijstje bij mij die nu 25 games telt)
Ja klopt. Nou ja je betaalt natuurlijk wel voor de gamepass. Al valt dat met een aanbieding ook wel mee. Deze titel heeft trouwens cross play, dus online is er geen scheiding tussen console/PC. Optie is overigens uit te zetten. "Xbox Game Pass already poses high value, with Gears 5 joining an already sizeable content lineup. The title also serves as Microsoft's first heavy hitter post-Xbox Game Pass Ultimate, bundling three $10 services for half the price. While Gears 5 ships for all tiers, Microsoft's top-rank membership boasts Gears 5 "Ultimate Edition," including its four-day early access and in-game benefits. Ongoing Game Pass promotions sweeten the deal, allowing PC players to trial the subscription for $1. In essence, Gears 5 for one buck – not bad." https://www.windowscentral.com/how-gears-5-build-pc-gaming-windows-10-steam
Speciaal een Xbox one voor dit spel gekocht Wat houdt zon preload in kan ik die ergens vinden in het dashboard oid? Moet je dan al een Xbox live account hebben? ( Die haal ik als spel uit is) Mensen voeg me toe die willen spelen: gustavo NL (heb geen headset)
Ja geloof het wel, je kan de game ook via gamepass ultimate spelen. Via die manier kan je hem ook al gewoon preloaden en kan je een paar dagen eerder spelen al geloof ik. Metro Exodus achtige gebieden erin ben benieuwd.