Deel 3 vond ik maar niks, maar dit zie ik graag. Terug naar 2.5D, met sfeervolle sprookjesachtige graphics. Heb deel 1 en 2 met erg veel plezier in coop gespeeld. Deze titel gaat er zeker komen.
Demo zojuist geprobeerd en gameplay smaakt naar meer. Lekker duister sfeertje. Heb alleen de eerste boss verslagen en toen kon ik niet verder? Misschien had het te maken dat ik tijdens het killen van de boss toevallig tegelijkertijd ook gedood werd door zijn laatste ondergrondse spies, maar ik kon niet meer naar het volgende scherm lopen nadat ik mijn ziel had teruggepakt.
Greedfall: een open world RPG. Een concurrent voor Outer Worlds? Doet me erg aan Dragon Age denken, maar dan in de frontier.
Weer? Nog geen 4 dagen geleden zat je te verkondigen dat je geen FM speelt en er geen intresse in hebt.
Touch is een light versie van de game, die ik dan heel af en toe speel. Ik koop al jaren geen volledige game meer in de serie. Zelfs touch vind ik zo nu en dan overweldigend. Laatst 2019 gekocht, touch, maar toen kwam de trailer van 2020. Kutzooi. Touch zie ik niet als een game, maar een uitgebreide demo tutorial. Dat is nog prima te behappen. Zo duidelijk???
Duidelijk ja. Slaat het ergens op nee. Bovendien ik ga er vanuit dat je deze in de aanbieding dan hebt gekocht, maar dus je betaald 29.95 voor volgens jou zeggen een demo tutorial. Denk dat bedrijven dan heel blij zijn als meer gamers voor demo tutorials gaan betalen. Light versie of niet het blijft Football Manager. Je kan je naar alle kanten wringen, maar hier kom je toch niet onderuit haha.