Die heeft binnen een maand alle gamerscore. Hij heeft echt bizar veel gedaan volgens mij deze maand. Helemaal klaar voor deze game dus.
Toch maar even gebruik gemaakt van de ultimate Gamepass actie a 2 euro voor 2 maanden. Ik heb nog alle GoW campaign's uitgespeeld en dat gaat met Gears 5 ook weer gebeuren Ben benieuwd of het echt hier en daar open world gaat zijn.
De PC support voor deze titel lijkt zo te zien heel dik in orde te zijn.. Zoiets kan ik wel waarderen en wil ik dan ook graag aanmoedigen
Een flinke verbetering hoop ik. Gears 4 was vet, maar wat een gedoe zeg om die game draaiende te krijgen zeg op de PC.
Haha dit ga ik ook doen. Zelfde net gedaan met deel 4. Voor multiplayer toch geen tijd meer, maar ff een weekendje Locust knallen. Always good.
Waar kun je die ultimate 2 maanden voor €2 doen dan? Bij mij is het 3 maanden voor 12.99, maar zie nergens 2 maanden voor €2.. Wil ook wel ff de singleplayer uitspelen . Reviews zijn iig erg positief! Had ik eigenlijk niet verwacht.
Kan ik Gears 5 vandaag al spelen op de X ? Kreeg een berichtje dat ik kan gaan spelen. Dacht dat die early access morgen pas was, maar kennelijk vandaag al. Prettig