Ik hoop dat de Xbox 2 gelijk een patch krijgt zodat ie ook deze beelden kan weergeven. Man wat kijk ik uit naar deze game.
Vond die gameplay beelden gisteren eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend t.o.v. eerder vertoonde beelden.. Weet ook nu al dat ik weer heel veel HUD elementen kom uit te zetten om deze game aantrekkelijk te vinden. Al heb ik dat bij The Witcher 3 ook moeten doen. Ben ook echt benieuwd hoe de controls en physics van de vooertuigen aanvoelen, oogde nu erg arcady en 'digitaal'. Al is dat misschien ook wel de realiteit in 2077, dan kan natuurlijk ook.
Doet dat je niet ergens aan denken... Witcher 3 graphics trailer vs release versie iemand? Het kan goed zijn dat deze game nog een visuele downgrade krijgt voordat wij het in handen krijgen. Dat staat buiten ray tracing en next gen consoles. CD Projekt Red maakt top games, maar de trailers die zij releasen kunnen grafisch extreem misleidend zijn.
Klopt inderdaad, de eerste beelden van TW3 waren toen ook stukken scherper en gedetailleerder dan de release versie. Weet alleen niet of het nu puur het grafische aspect was wat ik niet zo indrukwekkend vond... Heb namelijk nog wel wat vraagtekens bij bepaalde gameplay elementen.
MP heeft voor mij niet de prio, maar leuk dat Cd Projekt hier ook aandacht aan besteedt. Hopelijk gaat die tijd niet ten koste van de SP content, maar ik heb wel vertrouwen dat het goed komt.
The plan for now is to deliver Cyberpunk 2077 in April, then follow up with DLCs (free!) and single player content. Dat single player content verhaal geeft wel vertrouwen iig.
Gratis DLC en SP content. Nou, t.o.v. bijvoorbeeld een RDR 2 is dat voor de verandering eens een fijne afwisseling. Naast dat de AC serie dat gelukkig ook heeft kan ik mij niet vreselijk veel games herinneren die zich daar nog op focussen. Top plan dus voor na de release, de focus op MP gerelateerde content bij games heeft mijn plezier in games de laatste jaren wel wat doen afnemen op momenten. In mijn ogen kun je games net zo goed alleen beleven als games die specifiek op MP gericht zijn, zoals een MMO. Benieuwd hoe dit er na de release uit gaat zien.
De game is in 2012 aangekondigd, en het is CD Project, dus in dat SP had ik sowieso wel vertrouwen, en in hun houding ten opzichte van DLC/value-for/money ook. Geen idee wat ze met de MP gaan doen. maar daar koop ik de game ook niet voor. Net als bij RDR2: leuk als die MP iets boeiends wordt, maar als dat niet het geval is, tja, maakt me persoonlijk niet veel uit.
Cyberpunk 2077 uitgesteld tot september Eerder deze week werd bekend dat zowel Final Fantasy VII Remake (naar 10 april) en Marvel's Avengers (naar 4 september) zijn uitgesteld, helaas kunnen we hier nu een derde titel aan toevoegen. Voor velen is Cyberpunk 2077 potentieel dé game van 2020, toch kunnen we hier helaas niet vanaf 16 april achter gaan komen, ontwikkelaar CD Projekt RED laat namelijk weten dat de game is uitgesteld naar 17 september. Als reden geven ze aan dat ze meer tijd willen hebben om de game goed te kunnen testen, getuige de enorme grootte van de game. CD PROJEKT RED ✔@CDPROJEKTRED We have important news regarding Cyberpunk 2077’s release date we’d like to share with you today. bron: gamed.nl
Was sowieso al van plan deze game (alleen) op next-gen te kopen, om er optimaal van te genieten, dus no biggie ... Laat ze lekker hun tijd nemen en pas uitbrengen zodra het geweldig is ...
Heb ik nog tijd zat voor Hearts of Stone en Blood and Wine. Net Novigrad en Velen klaar. Nu vooral SQ aan het doen in Witcher III. Tijd zat dus nog!