Ik vind wel dat QTE perfect horen te werken en het gewoon een gemiste kans in je speel ervaring is. Nu fail je zo nu en dan een QTE door een hapering in het spel. En bij sommige QTE heeft dat grote gevolgen voor je verloop van het spel.
Gisteravond kwam ik Vigor tegen in de xbox store. Een nieuwe F2P loot and shooter met survival elementen. Wat een dope sfeer straalt deze game uit, het ziet er prachtig uit en samen met de muziek en de spanning zoals de dark zone is het echt een aanrader! Owja, had ik al gezegd dat die gratis is?
Voor de liefhebber een beta key voor Ghost Recon Breakpoint (voor de xbox) van 5 t/m 8 september. Invullen in de store 4FCF9-D7QGG-VX47R-YT36F-D4XDZ Laat voor de anderen even weten of die gebruikt is.
Trump heet in het echt volgens mij niet Sonny maar Trump, dus dan is het een beetje gek dat de naam hier Sonny is.
Sonny boy? Zegt dat verhaal je niets? Trump is nu niet bepaald netjes tegenover mensen met een donkere huidskleur.
Beta Key Ghost Recon, forum, username Trump en donkere huidskleur. Ik snap 'm niet. Of bedoel je dat hij als eerste de code heeft gebruikt, en link je dit op 1 of andere manier aan mensen met een donkere huidskleur?..
Dat is wel wat anders he: of je niet netjes bent tegenover mensen met een donkere huidskleur, of dat je niet netjes bent tegenover iemand met een donkere huidskleur.