Dat zou superkut zijn, maar ik krijg meer V for Vendetta en Mr Robot vibe dat hij een revolutie probeert te starten.
Eindelijk Hostiles gezien, vette western met heerlijke natuurshots, echte sfeerbom. Verhaal mist wel beetje wat laagjes en karakters zijn ook niet superdiep maar heerlijk weekend filmpje. Denk dat Bale wel een van mn favo acteurs is.
Topfilm inderdaad. Spoiler Die snap aan het einde van de film is ook tof gedaan. Erg goede scène Heb je trouwens Only The Brave al gezien met Josh Brolin en Jeff Bridges??? Snap echt niet dat deze hier nog niet voorbij is gekomen.
Ongeveer 1,5 uur te lang ja. Wat een slechte film zeg. Het enige goede aan de film was de casting. De rest van de film bestaat uit verschrikkelijke clichés en slechte cgi.
Nee dat lijkt me echt een kutfilm. Wel nog ff Jungle (2017) gekeken met Harry Potter, haha die nepbaard. Verder heb ik altijd beetje mn twijfels bij die single survivor stories, maar de plaatjes waren wel leuk.
Is het absoluut niet. Bijna geneigd om te betalen die film eens te zien. Zie IMDB maar eens. Zijn lovende kritieken over. Vond de film verdacht weinig patriottisme hebben. En voor de verandering eens een film die niet alleen het verhaal van de helden helemaal laat zien, maar ook de vrienden en familie en hun worstelingen met een brandweerman in hun midden. Einde om U tegen te zeggen. Voor mij een 8/10.
Ik zou het einde namelijk wat rauwer hebben gedaan en wat meer verhalen van de andere brandweermannen erin. 8 is gewoon goed, maar een veilige beoordeling. Onbegrijpelijk dat deze film amper kans heeft gekregen. Las zelfs een keer dat Amerika er ook totaal niet op zat te wachten, terwijl het een flinke nationale ramp betreft.