1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Juist niet.

    RDR2 is een single player game.

    Geef mij liever meer SP DLC content. Maar dat gaan ze niet doen. Alleen maar updates voor de MP. Want dat brengt meer geld in het laatje.

    Gemiste kans imo.
    Heb gisteren de platinum trophy gehaald. Vette SP. Maar de MP is boring as hell.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Is die na de update nog steeds boring as hell? Dacht dat er vanalles toegevoegd is.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Net spel gekocht, maar pffff... Is het normaal dat als je een missie "verneukt" zo ver terug gaat dat je bijna 10 minuten bezig bent om weer op het punt van de missie uit te komen?
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    GTA:V nog nooit gespeeld?
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee.. Eigenlijk niet. Maar is gewoon normaal dus. Irritant.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Mensen kunnen vandaag de dag geen tegenslag meer verwerken ;)
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zou zeggen begin nooit aan dark souls. Al zit die qua gameplan wel beter in elkaar dan rdrd2
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012

    Vroeguuuurrrrr , als je het verklootte, moest je de hele game opnieuw beginnen ....

    .... duuuuusssssssssssss ....
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    haha idd, mensen weten niet meer wat het is. Mijn Sega 16 bit, shit als je continues opwaren en je zat in het laatste level, en dan doodgaan!!!!!!!!!!!!!!
    paar uur voor niks gespeeld en weer opnieuw beginnen }:] pure SM
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb deze na maanden weer opgepakt maar ik ben er eigenlijk nooit lekker in gekomen. Ben ongeveer halverwege de chapters en wil 'm wel afmaken uiteindelijk, maar zal dan in korte etappes zijn. Stroperige game vind ik t in verschillende opzichten.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag is er weer een nieuwe update voor Red Dead Online aangekondigd. Voor mij helaas weer een bevestiging dat Rockstar dezelfde weg inslaat als bij GTA V: volledige focus op geld verdienen met de online modus en geen dlc voor single player. Jammer.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, ik heb niet het idee dat RDR2 Online in de buurt komt van de populariteit van GTA Online.

    Ik heb een character destijds aangemaakt en daar 1 of 2 co-op missions mee gedaan, wat okay was, maar zodra ik voor mijn flikker werd geschoten terwijl ik gewoon relaxed wilde cruisen, hield het voor mij snel weer op.

    Geen idee of ze nog met SP DLC komen. Verwacht het eigenlijk wel gezien het lege open gebied van RDR1 wat erin zit, maar komt het niet dan vind ik het ook verder prima. Heb de SP uitgespeeld en er staan nog wat side-missions open volgens mij (KKK nog niet gevonden), dus als ik weer even wil spelen dan vermaak ik me er nog wel even mee, en ik verwacht dat ik de game misschien nog wel eens gewoon overnieuw begin ...
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat is inderdaad vervelend. Aan de andere kant: is de SP in beide games niet *ontzettend groot*. Dan heb je in principe toch al waard voor je geld gekregen, toch?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar het is gewoon zo ontzettend lullig omdat je bijvoorbeeld GTA V Online ook wel als een stand a lone game kan zien, zoveel content is er. Er zijn nu éénmaal mensen, zoals Dusky en ik, die grote SP games net even wat meer waarderen dan MP games of games met MP erin. Blinde kippen kopen die kul wel, dat zie je wel aan de prijzen met GTA Online. Hoop niet dat die trend teveel doorzet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er is duidelijk vraag naar, dus waarom zouden ze het niet doen? Rockstar is geen liefdadigheidsinstelling, het is een bedrijf dat winsten wil boeken. Als er meer vraag is naar B, dan gaan ze natuurlijk niet meer tijd en moeite steken in A. Het is vervelend, maar wel de realiteit.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Straks Cyberpunk en dan zijn we Rockstar hopelijk snel vergeten. :+
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Bij vorige rdr was er ook geen sp dlc toch? Heb niet het idee dat het (in het algemeen dus niet specifiek r*) ten koste van sp gaat. Met GTA was het wel jammer omdat de dlc's bik GTA iv zo goed waren, maar GTA v is nog steeds een flinke sp wereld en game.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jawel. Zombie DLC. SP dus. ;)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Cyberpunk krijgt ook multiplayer. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina