1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gemengde reviews Monster Hunter World gemiddeld een 8,7 en Airborn gemiddeld een 8,9 hoezo gemengde reviews?
    Als er veel verschillende cijfers tussen de 3 of 9 zitten zou ik zeggen ja, maar om nu te zeggen gemengde reviews slaat nergens op. Grootste gedeelte is een 8 of hoger.


    Uit de kluit gewassen wapens?

    Dit is typisch weer zo een post van ik moet posten. Want als je wat echt had verdiept en info had opgezocht kwam je niet hiermee.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat is toch altijd zo geweest in de Monster Hunter reeks?
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat is altijd zo geweest.

    3 uurtjes gespeeld en 2 monsters down. Bevalt me meteen weer prima.

    Clutch claw attack is een leuke toevoeging waar je ook echt wat mee kan. Je kan ze hierdoor veel beter sturen naar een trap die je hebt neer gelegd zeg maar.

    Surveyor Set foto maken is wel grappig, maar denk niet dat ik daar veel gebruik van maak.

    De 2 monster die ik heb verslagen van iceborn vond ik tot nu toe niet echt perse moeilijker alleen duurde het wat langer dan ik nog gewend was haha.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De eerste monsters zijn ook een introductie.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup, nou ja vooral de eerste

    Overigens de loading times lijken wel wat langer te zijn geworden.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2019
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Launch trailer en ja ik ben alweer in love met de game dus goodbye social live. Vandaag helaas maar 5 uurtjes kunnen spelen, maar het heeft mij meteen weer gepakt. En toch ook met al dat nieuws dat was gekomen en verhalen van spelers en dergelijke ook dingen gemist.


    Van alle monsters zijn een moeilijkere versie gemaakt.



     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ook de eerste 2 monsters down,... maar je merkt best dat ze de moeilijkheid wat omhoog geschroefd hebben.
    (misschien ook een beetje roestig na een tijd niet gespeeld te hebben.)

    Maar inderdaad, denk dat ik met deze uitbreiding wel weer mooie tijd bezig ben....

    Ook eindelijk weer leuk dat expedities weer nut hebben :cool:
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat vind ik ook wel leuk dat expedities zin hebben weer.

    Vanmorgen 3e monster down, daar had ik een stuk meer moeite mee.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Net de blizzard Blitz missie gehaald, maar het wordt nu in rap tempo snel moeilijker. Had deze missie pas na 5x overnieuw te doen gehaald.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Het gaat toch wel weer lekker hoor met de game ben inmiddels alweer MR 17 en bezig met de eerste 5 sterren MR missie.

    Wel jammer dat je weer eerst een filmpje moet hebben gezien voordat je kan samen spelen.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Gaat vlot bij je,... mr 6 hier,... maar heb er totaal geen haast mee,.... en met 2 uurtjes per dag, gaat het ook niet zo vlot :rolleyes:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja best wel haha net weer een missie gehaald ben nu mr 18.

    Totale speeltijd 706 uur nu dus de aceborne dlc nu 20 uur gespeeld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Die Barioth is een bitch,..... heeft teveel naar rajang gekeken,... huppelkut :eek: :rolleyes:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben nu bij een super groot monster ben even de naam kwijt. Momenteel MR 22 en still going strong.

    Ik denk dat ik nu eerst maar is materiaal moet gaan verzamelen om me wapen verder te upgraden.

    Zijn alweer mensen die hoger dan MR 70 zijn echt niet normaal.
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Sommige spelen dit echt no-life idd,............ ik doe het lekker rustig aan,..
    expedities ,.. beetje planten en botten verzamelen, monstertje slayen hier en daar....

    Gelijk door alle main missies heen rammen, vind ik op het moment zonde en volgens mij gaat dat ook frustreren, want volgens mij moet je je armor en wapen redelijk op peil houden om de nieuwe monsters het hoofd te bieden :rolleyes:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt, maar die hebben meestal ook al een hele voorraad items dus die kunnen makkelijk met die spheres hun armor weer upgraden.

    Voorlopig ben ik nog wel even bezig ben bij een MR6 missie die ik nog niet kan halen. Daarna krijg je tempered beasts.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gisteren een tempered pukei pukei (die nieuwe met dat gespuit) geprobeerd in mijn eentje,............. dat gaat hem nog niet worden :lol::lol::lol::lol:
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb net een tempered Barioth verslagen. En kreeg overigens vandaag ook de eind credits te zien. Maar er is nog zoveel te doen en er komen daarna nog meer missions. Verder zal ik maar is beginnen om alle opt quests te gaan halen heb er nog zoveel openstaan van MR 1 tot en met 6.

    Mijn defense is nu 932 lol. Low rank en high rank missies zijn nu echt super makkelijk. Niet erg zo nu en dan help ik even iemand die nog niet zo ver is.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Netjes

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zo zie je maar: Wanneer je gewoon een prima base-game maakt zonder teveel DLC-greed (alleen wat superficial crap), dan oogt dat respect en liefde, en verkoopt dat, en vervolgens kun je daar dan verder op bouwen.

    Hoe gaat het met Street Fighter 5 tegenwoordig ... ?
     
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina