1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears 5

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Al sinds begin van de middag.. Nieuw-Zeeland FTW ;)
     
    Nol vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    2 maanden voor 2 euro ook maar aangeschaft. Geen geld!
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik denk dat de PC aanbieding groter is, omdat Microsoft flink wil score met de relatief nieuwe PC gamepass. Maar de Xbox pass heeft ook een prima aanbieding wanneer je start met de pass.

     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Krijg nu een popup dat die ready to start is.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelfs Mack is blij, nou, potentiële GOTY dus. :+ Alleen wat probleempjes met key binding wat een patch nodig heeft op de PC.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Als Mack blij is, de eeuwige zuurpruim, dan weet je dat je iets goeds in handen hebt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En dan is het ook nog een 3rd person met cover systeem. Eigenlijk dubbel kut dus..... ;)

    Gisteren even de campaign gespeeld en het bevalt zeker meer als 4 destijds deed.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Grappig dat er zoveel mensen moeite hadden met deel 4. Die vond ik eigenlijk best goed, al kwam dat misschien ook omdat ik die titel pas een maand geleden heb gespeeld. Minder hype = realistischere verwachtingen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan ook komen omdat het oorspronkelijke verhaal eigenlijk eindigde bij deel 3 en men de zure appel van Judgement nog niet is vergeten. Die was pas kut. Ik moet de campaign van deel 4 nog helemaal doorlopen, maar lijkt mij wel tof.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vond het begin van de Gears 4 campaign niks aan eenmaal verder werd dat gelukkig een stuk beter. Die robot bende dat vond ik persoonlijk gewoon niet zo leuk.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hetzelfde als ageQned, de robots waren voor mij het grootste probleem. En een paar van de eerste levels waren ongeïnspireerd. Later wordt het wel beter, maar eigenlijk een beetje te laat.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind het begin ook echt heerlijk spelen. Het lijkt erop dat ze niet hebben willen bezuinigen op deze game. Een hoogwaardige product voor de Xbox. Ik word hier wel vrolijk van :)
     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb elk deel gekocht van deze serie, meestal ook op de release, vorige deel zelfs de Ultimate edition. Was dit deel eerst helemaal niet van plan om te halen. Maar begint nu toch wel weer te kriebelen eigenlijk :+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb een hekel aan bezuinigingen in games. Gewoon een triple-A topper met kick ass graphics en lekkere actie, zoals God of War.

     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2019
    Nol vindt dit leuk.
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En weer een (insert Jim Sterling stem) 'Triple AAA' ontwikkelaar die zijn online in orde heeft op de dag van release!
    Nog geen één horde of escape tot zijn volledigheid kunnen spelen, continue disconnects. MP (wat al niet mijn favoriet is in Gears ivm shotgun bouncen) ga ik maar helemaal niet proberen voorlopig.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    kan niet editen.... bedoel natuurlijk 'niet in orde heeft'
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Fijn om te horen dat ie zo goed bevalt joh!
     
    Peter OtH vindt dit leuk.
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Touché :)
    Nou ja, de SP bevalt mij ook goed. Zit nu ergens in chII meen ik en al meer coole momenten gezien in dit spel dan in het gros van Gears 4.
    Zal verder niet verklappen maar het theater was cool.

    En wat ik gespeeld heb van Horde en Escape was dat ook wel ok. Alleen weet ik nog niet wat ik moet denken van het ammo tekort in Escape.
    Ook zullen de connectie problemen wel gefixed worden, volgens Twitter zijn ze er mee bezig. Neemt echter niet weg dat een spel waarin het online gedeelte best een belangrijke rol speelt het natuurlijk wel van den zotte is dat er zoveel problemen zijn. Ik ben in ieder geval zeker niet de enige die deze problemen heeft.

    Wat zeker jammer is, is dat er velen zijn die excuses maken voor de ontwikkelaar. Onder het mom van; het spel is net uit, er zijn wel vaker spellen die dit hebben, etc, etc.
    Dat is onzin, dit is een triple AAA spel wat voor de volle prijs verkocht wordt. Er zijn beta(s) geweest en ze hebben ervaring met 4. Online moet dag 1 in orde zijn, punt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het te snel spelen tov gears4 en wanneer ik iemand kil voelt het niet echt als een kil. Ervaart iemand dat ook zo?
     

Deel Deze Pagina