Signs (2002) maar weer eens gekeken ... Destijds ook in de bioscoop gezien. Deze scene blijft trouwens geniaal;
Deze film vond ik zo top. Hoe kun je als regisseur in zo'n "spannende" scene een MOVE CHILDREN, VAMANOS gooien?
The Mule gezien, laatste film van Clint? Ouwe bok weet t toch weer te doen, zat soort mooie symboliek in als soort afsluiter van zn carriére, niet meer de man die het was. Toffe rustige film wel.
Wow, Contratiempo dat was vermakelijk. Achterover hangend op de bank deze film checken en er helemaal in rollen heerlijk.
Ja the fuck? Ging er gister heen dacht snelle 1.5/2 uur. Gewoon 170 minuten, jezus. Heel middenstuk iedereen apart een hele scene geven met artifact zodat ze een paar 'schrikmomenten' kunnen toevoegen was onnodig. Meest niets zeggende teaser van Tenet gezien trouwens. HYPE WHATEVERRRRRR
Ja dat middenstuk was echt zo voorspelbaar. Daarnaast is dit gewoon een film die geen happy end hoort te hebben, maarja dat probleem heb ik ook met het boek.
Weet niet, ga ik wel kijken. Ik ook vrijdag. Let's go! Ah nice man, die eerste was echt leuk. Tweede helemaal niet. Sure, why not.