1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vanaf vandaag speelbaar

    OFFICIAL LAUNCH (OCTOBER 18TH) PRICE IS $40/€40

    EARLY ACCESS IS $30/€30 STARTS TODAY

    [​IMG]



    Join us as a Founding Neighbor in this early edition and be a part of the community that battles for Neighborville ahead of worldwide launch!

    With the Founder’s Edition, you’ll play through six weeks of weekly content releases as we progress towards worldwide launch on October 18. Earn exclusive rewards for the first four weeks when you log in*, become part of the Founder’s community, and help make Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville™ better for all just by playing. It’s a no-brainer! You also get to be one of the first on your block to experience the game – even Zomboss will be jealous when you tell him.

    Over the six weeks of content drops you’ll enjoy 20 fully customizable character classes in one social region, three free-roam regions, one PvE mode and six online multiplayer modes, including Battle Arena, with split-screen couch co-op** in every mode.

    How do you become a Founding Neighbor? It’s simple:

    • Get the digital-only, Founder’s Edition – only available for purchase from September 4 – 30
    • Play through six weeks of fresh content drops from September 4 – October 17, with your progress rolling over to the standard edition of the game
    • Enjoy the same content as the Standard Edition product on October 18 at no additional cost

     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


     
    FinalBob vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb WRC 8 nu 4 uurtjes gespeeld en ze zijn op de goede weg. Denk zelfs wel de beste uit deze serie van deze generatie.

    Ze zijn wel weer meer de sim kan opgegaan dus geen rewind en dergelijke meer. Maar het is nog geen echte pure sim ervaring, maar dat hoeft ook niet.

    Game is wat vergevelijker dan een Dirt 2.0 bijvoorbeeld. Hier kan je nog wel een paar foutjes maken en toch nog eerste worden. Tenminste op easy en normal. Hard nog niet geprobeerd.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap, Yellow 13 en ageQned vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Leuke animaties bij deze beat'em up!

    EDIT:

     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421







    Blasphemous is uit. Dig the twisted art, vooral bij de bosses. Deze game is duidelijk niet voor iedereen gemaakt, zelfs wanneer je fan van het genre bent.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421






    Double-A title. Altijd interessant. Een groter budget, maar nog niet helemaal in het top segment. Maar men neemt vaak meer risico's in de gameplay formule. Greedfall heeft ook iets intrigerends over zich. Volgens de reviews zijn de quests in dit spel bijvoorbeeld een highlight. Niet perfect en heeft nog zeker een aantal patches nodig. Spider, een nieuwe Bioware in de maak?
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Greedfall lijkt me een interessante titel voor enkele maanden na launch aan te schaffen.
    Opvallend dat deze game bij release maar 49€ kost in de Xbox store.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Markt penetratie. Het tilt klanten over heuvel het product toch eens te proberen, vooral tijdens release. Daarna nemen de aanbiedingen het weer over. Het is daarnaast geen triple-A titel, dus dat telt waarschijnlijk ook mee in de prijsbepaling.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik denk dat de groep gamers die twijfelen over een game, niet bij 50 euro al overstag gaan. Het loont echt om even te wachten, en dan idd in de Gamepass, of als je geluk hebt bij een winkel vrij goedkoop. Laatst Dishonored 2 voor 3,75. Ik geloof niet dat ik dit jaar nog een betere deal ga vinden. (Ni No kuni 2 was van vorig jaar toch? Die was gratis :p )

    Weet nog wel dat ze het jaren geleden ook deden met games als Beyond Good and Evil, en volgens mij ook Psychonauts. Volgens mij kostten die toen 40 euro.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wel hatelijk dat ze volgens mij in die ACG review, niet zeker van, ergens het hebben over Two Worlds of specifiek deel 2. Als er één game is waar je geen enkele andere titel mee moet vergelijken, of zelfs de naam maar in de mond moet nemen is het Two Worlds 2 wel. Deel 1 was met sommige dingen ook enorm kut, maar had ondanks alle shit wel wat charme hier en daar. Deel 2 daarentegen, man @Gakkie destijds had aardig wat irritaties en door de reviews van Greedfall en het feit dat ze Two Worlds ergens noemen krijg ik gewoon weer flashbacks aan die hele Two Worlds ongein. Aub, dan speel ik nog liever weer een Risen. :+
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zifnap had het ook niet over mensen die twijfelen. Lang niet iedereen is zo bewust bezig met overwegen welke game ze kopen of zo enorm op de centen. Er zijn ook gamers die gewoon de store openen omdat ze zin hebben in een nieuwe game en als ze dan deze nieuwe release zien voor 5 tientjes kan de drempel toch lager zijn dan bij een hogere prijs.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is nu vanwege de naam vaak het geval bij grote titels en terugkerende games. Goh, dit komt bekend voor. :+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Klopt als een bus. En als laatste is er ook nog een (kleine) groep gamers die het niet erg vindt om iets meer te betalen of in ieder geval minder naar aanbiedingen te kijken. Bijvoorbeeld ter ondersteuning van bepaalde devs in ontwikkeling.

    In zekere zin is een game aankoop ook een minuscule investering in een bedrijf. Al is het maar de reflectie "dit product bevalt mij, graag meer van deze kwaliteit".
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe bedoel je? Dan geldt dit voor elke aankoop toch
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Met die instelling ben ik het ook zeker eens, alleen persoonlijk denk ik dan meer: Ik kan nu 50 euro uitgeven aan 1 game waarmee ik die developer steun, of ik wacht 2 maanden, en met diezelfde 50 euro spek ik vervolgens 2-3, maybe 4 developers, door een aantal games die mij interessant lijken maar waarvan ik niet zeker weet of ik het veel ga spelen, in de sale te kopen.

    Ik geef echt mijn euro's wel uit aan games, maar ik verspreid het meer over verschillende games en devs.

    Nu speelt een 1st world problem als 'backlog' daar natuurlijk ook een rol in. Momenteel is Disgaea 1 in de sale in de PS Store, en destijds gespeeld op PSP en vond ik geweldig, dus voor 20 euro zou ik die normaal gesproken ook wel meteen kopen, maar heb in de vorige sale net Disgaea 5 Complete gekocht, en nog nauwelijks aangeraakt, dus dan moet je op een gegeven moment ook grenzen stellen natuurlijk :p

    Hetzelfde met Mario & Rabbids Gold: Was laatst 27 euro in de Nintendo store, lijkt me een geweldige game, maar mijn Switch staat zelden aan, en ik heb nog uitstekende tactical games zoals Shadow Tactics,Valkyria Chronicles, en UFO 2 in de backlog.

    Ben pas deze week voor het eerst begonnen met Overwatch :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Overwatch is leuk, al heel wat uurtjes op zitten :D
     

Deel Deze Pagina