1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Disney+

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Reckuuza, 24 aug 2019.

  1. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik krijg op WebOS als ik wil afspelen een DRM error, weet niet wat dit precies inhoud. :confused:
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Op mijn LG Oled kon ik hem gisteren al installeren, ziet er veel belovend uit en ik hoop dat Hulu ook snel internationaal uitgebracht gaat worden, betaal ik graag wat extra’s voor
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    LG tv's hebben Android TV. Samsung heeft het Tizen platform, wat nog niet ondersteund word.
     
  4. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb ook OLED van lg maar krijg die DRM error helaas.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij mij werkt de verder kijken functie niet met iOS app. Meer mensen hier last van? Hij slaat wel op welke film ik kijken, maar start steeds alles vanaf het begin.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    LG is webOS (oled tv's in ieder geval).

    Heb de app alleen nog bekeken, jammer als afspelen het nog niet doet. Kijken of dat ergens gemeld kan worden. Anders maar via ps.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sharen kan straks als het goed is niet meer. Heb ergens gelezen dat Disney dit verbieden (en technisch ook onmogelijk maken)
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb twee films gestart op webOS app (een oudere en een recente) en geen DRM melding gehad.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb het artikel gelezen waar jij waarschijnlijk naar verwijst. Dit ging over de situatie waarin mensen via de Amerikaanse ISP Charter Disney+ afnemen.
    In de algemene situatie wens ik ze veel succes het technisch gezien onmogelijk te maken. Dit kan Disney namelijk niet zonder de mogelijke legitieme user base te benadelen. De enige mogelijkheid die ze hebben is om terug te komen op hun al geadverteerde 4 simultane streams per account en slechts een enkele simultane stream to te laten. Of het net als Netflix oplossen door verschillende tiers aan te bieden met een verschillend aantal gelijktijdige streams.

    Technisch kun je namelijk in het overgrote gedeelte van de gevallen een legitieme share niet onderscheiden van een "niet-legitieme" share. We leven in een mobiele wereld wat internet betreft. Je kunt dus geen IP blocking toepassen, want dat zou betekenen dat mensen bijvoorbeeld in de trein niet zouden kunnen kijken. Daarnaast kun je ook geen simultane streams vanaf verschillende IP adressen blocken. Stel dat je vriendin een dagje vrij is en op jullie Disney+ een serie aan het kijken is. Jij komt net van je werk en wil onderweg een film kijken op dat abonnement, maar dit kan niet! Er is al een gebruiker op een ander IP adres aan het kijken! Helaas, pech! Je moet je vriendin dan maar bellen om te zeggen dat ze moet stoppen met kijken! Zo zijn er nog zat legitieme cases te geven waarin gebruikers benadeeld zouden worden. Dit zal ervoor zorgen dat mensen je streaming platform links laten liggen omdat het niet bruikbaar genoeg is.

    Conclusie: Nee, Disney gaat sharing niet kunnen stoppen zonder veel gezeik te krijgen of de huidige geadverteerde beloftes aan te passen.
     
    Tim vindt dit leuk.
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Werkt prima op mijn LG. Vanavond lekker Muppets collectie knallen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zit heerlijk de originele Ducktales serie te kijken. De nostalgie! _O_
    Ik kan die serie ook echt niet in het Engels kijken. De Nederlandse stemmen zijn de enige echte voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2019
    Rossi46, Garrett, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vind het best chill en goede aanvulling op Netflix.
    Hoop dat er uiteindelijk wel meer 4k ondersteuning komt.
    Combi van Marvel, star wars en alle Disney (modern en oldskool) bij elkaar is nu al prima aanbod.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Is t HD 16:9 ?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, helaas. Er is wel een nieuwe serie van die wel HD 16:9 is.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Blijkbaar alleen de Oleds.... mijn LED LG met webOS heeft hem (nog) niet. Jammer!
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mandalorian staat er nu dus ook op, de eerste episode. Ziet er wel tof uit, vermakelijk. I have spoken.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Nice
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hebben meer mensen last van de melding verbinding niet mogelijk?
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Vond The Mandelorian best ok. Smaakt naar meer. Gebeurde best weinig maar net genoeg. Interessant einde ook. Wel irritant kort. Wil het hele seizoen gewoon zien.
     

Deel Deze Pagina